Jennifer Lopez on yksi maailman kuuluisimmista ihmisistä ja popmarkkinoiden oikea talousmahti kiitos muoti-imperiuminsa ja pop-albumiensa,lisäksi häntä on sanottu Madonnan jälkeen viihteen mahtavimmaksi naiseksi. Mutta Suomessa artisti ei taida olla kovin suosittu(tunnettu?),sillä ei juuri herätä puheenaiheita. Ainakin suomi24:n sivuilla kilpasiskot Christina Aguilera,Britney Spears ja Madonna vievät kaiken huomion muilta artistelta/julkkiksilta! Mutta he ovatkin popin kuumin kolmikko ja varsinkin juuri nyt Aguilera vs Spears vertailua käydään jälleen superkuumana! J.Lo taitaa siis jäädä kaikessa upeudessaan kollegoidensa varjoon?
J.Lo&Christina
ghkskws
1
681
Vastaukset
- muiden fanit eivät
pysty haukkumaan. Paitsi ne diivailut ja kohta varmaan eroaa miehestään jne... Mutta Jennifer taitaa olla silti pop "maailman" järkevämpiä ihmisiä, joka ei halua skandaalia elämään ja osaa suhtautua paparazzeihin paremmin. (Kai hänkin tekee yhteistyö)
Mut pelkkä Suomi ei riitä. Tällä hetkellä mm. Rihanna, Beyonce ovat myös suosittuja niin jenkeissä, Englannissa, myös muualla Eurooppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164