15 viimeistä vuotta olen juonut pelkästään AIV:tä, johtuen helposta saamisesta ammattini puolesta. Mieliolut on Karjala, ainoa mikä maistuu olueelle. Saatavuuden takia on viimeaikoina ollut pakko ottaa Olvia. Se on nyt loppu se ottaminen. Minua ei ole ikinä närästyttänyt silleen kun Olvia juon. Mikä ihme siinä on? Laatikot kun kotona on saa vaimo juoda. Suurin osa eurooppalaisista olueista ovat tuttuja, olen jopa juonut venäläistä Nikolai, Botsckarov ja Jarpivaa, Turkkilaista Efes, Israelilaista Maccabi,Tahitilaista Hinanoa, Mauritius Fenix ja Blue marlin, Uuden seelannin ja Australian olueet. Olen työskennellyt Englannissa, siellä join Heineken, koska englantilaisilla ei ole juotavaa olutta. No,Newcastle Brown Ale poikkeus, tosi kylmänä.
Mutta, missään en ole saanut semmoista närästystä kun Olvista.
Onko kokemusta
närästyksestä?
2
429
Vastaukset
- Lager!!!
Olvia en pysty juomaan (enkä heinekeniä) yksi ylitse muiden on luonnollisesti KARHU!!!
- on ehkä
surkeinta kaljaa mitä tiedän. olvi voittaa klyyvarin mitalla. vain kerran olen kaljan takia oksentanut, ja se oli heinekenistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337