Kyllä nauratti illalla kun joku pelle kääntyi reteesti vanhalla diesel pikkumersulla Piikkiön keskustassa Hadvalantieltä vasemmalle K-marketille perä luisussa mutta vauhtia oli vään liikaa ja paukautti perän suoraan päin liikennemerkkiä! Huvinsa kullakin mutta jos haluutte tuhota autoanne tehkää se hajottamatta muiden omaisuutta!
Mersulla tolppaan!
Nmmss
3
1377
Vastaukset
- ne mersu-
...miehet ovat. olevinaan hieno (laatutestien keskitasoa) auto, jota ei osata hallita liikenteessä.
- fyrkka
itse taidat kaatua jopolla katuun,mersumies jos ajaa auton paskaksi hän ostaa uuden jo koittaa uudestaan saman kurvin ottaa,mutta sinä itket viikon joposi kieroon mennyttä vannetta
- Jsss
fyrkka kirjoitti:
itse taidat kaatua jopolla katuun,mersumies jos ajaa auton paskaksi hän ostaa uuden jo koittaa uudestaan saman kurvin ottaa,mutta sinä itket viikon joposi kieroon mennyttä vannetta
Lommoista päätellen ei ollut eka kerta mese tolpassa ja kumma kyllä yritti uudestaan samalla autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249