Olen kakososet ja pian tulee vuosi täyteen seurustelua Neitsytmiehen kanssa. Takana paljon riitelyä entisistä seksikumppanistani, ennen en tuntenut syyllisyyttä ja nyt tunnen itseni huoraksi. Huh huh, paha olo on tullut, mutta paljon hyvääkin. Mutta oon palannut maanpinnalle. Neitsyt nipottaa jonkun verran, huutaa, raivoaa ja minä vastaan hänelle normaalilla äänellä ja se vasta häntä ärsyttääkin ja siitä soppa syntyy. Tappelemme kärkkäästi, sanoilla ja nyrkein. Hullua, mutta silti tuntuu oikeelta. Rakastan häntä järkyttävän paljon, enkä ole kenenkään muun perään kattonut kun hänet sain. Olemme paljon lähekkäin, suutelemme ja hieromme toisiamme, mutta seksiä emme harrasta hullusti, eikä se meistä kummastakaan ole huono juttu. Suhteeseemme kuuluu vahvasti ystävyys, rakkaus, läheisyys, filosofiset keskustelut ja mielipide-erot, jotka on osittain rankatkin. Hän on viisas kirjailija/runoilija, maailman epäkohtiin paneutuja, äärimmäisen itsekeskeinen ja arvosteleva, nostaa itsensä korkealle. Kun minä taas olen innokas, älykäs, ihastuttava ja minä taas kiinnostut maailmasta ja ihmisistä, naiivi ja tuuliviiri, rakastettava hemmottelija. En tiedä kuinka kauan suhteemme kestää, olemme asuneet yhdessä puoli vuotta ja olleet koko seurusteluaikamme erittäin tiiviisti yhdessä.
Huom! Neitsyt ei ole kaksoselle mikään helpoin unelmakumppani, eikä merkki sovi jos olet yhtään kokeilunhaluinen ihmisten suhteen tai haluisit lähteä tosta noin vaan ystävien kanssa baariin. Meidän suhteessa tuollainen ei tulisin kuuloonkaan, olisin jo melkein pettänyt, kun en osaa MUKA kännissä käyttäytyä. Huh! Onnea meille ja muille!
KaksosetN+NeitsytM
2
1069
Vastaukset
- Nainen minäkin
Meillä ei ole tapeltu kertaakaan ei nyrkein eikä sanoin. Ei itketä entisiä kumppaneita eikä saada tappelua aikaan niistäkään. Onkohan mulle sattunut "erilainen" neitsyt kuin muille?
Seksikin toimii todella hyvin ja sehän pitääkin toimia ainakin minun mielestä. - vaihanko ukkoa
osuit monessa asiassa samaan kuin mä olemme olleet yli 35v yhessä kyllä neitsyt mies on vaikee, ei pidä naista minkään arvoisena ja hän on se ykkönen muut ei ole paljon mitään ,määrää kaikesta yrittää ainakin ,narsistisen piirteitä ,rahalla yrittää hallita muita, ei ole helppo ihminen , vois antaa arvoa naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717