silimissä kirveltää,kaipa mää saan sen anteeksi,kukahan sen armon mulle sois..ettei vaan Aku Ankka taikka ylläpito...hihi....nojoo..ollaan pannassa ja pietää hiljasta roffiilii...ku kerran saapi..hihi.
oon niin Paha,että...
11
843
Vastaukset
- Leena
...kuiskaa hiljaa...älä päästä röhönaurua...
- Sukset
osta sukset, ehkä sitten tulee myös lunta ;)
- kaamia
hättäile viel,miulla piettee yli 200 koivuu lyyvä nurin ja tehä haloksi,kyl mie talavilomilla suksilla käyn,jos en muten,niin pulukaalla niit halakoja kisko lähemmäksi uunia,kiitos ku nuin jo miuta hättäyvytit:))),pusu,oli sit naanen taikka kuka:)).
- kulti
kaamia kirjoitti:
hättäile viel,miulla piettee yli 200 koivuu lyyvä nurin ja tehä haloksi,kyl mie talavilomilla suksilla käyn,jos en muten,niin pulukaalla niit halakoja kisko lähemmäksi uunia,kiitos ku nuin jo miuta hättäyvytit:))),pusu,oli sit naanen taikka kuka:)).
no pusuja sullekkiin...oon yhen ison jääkiekkojoukkueen keskushyökkääjä...aijai kun sänki ropisee tässä pussaillessa...
voi mistäspäin se on tällanen poju löytyny?
- kulti
juu, saat anteeksi. sovitustyösi on tehty.
*pientä naurua*
*katoaa merellepäin*- kaamia
kantoa siel merellä...voit jäähä siihen koukkuun...(kukahan se räkäsemmin nauraa)..yritä eees arvata..kihihhihi..(niistää nenäänsä)..kihi..
- kulti
kaamia kirjoitti:
kantoa siel merellä...voit jäähä siihen koukkuun...(kukahan se räkäsemmin nauraa)..yritä eees arvata..kihihhihi..(niistää nenäänsä)..kihi..
...nauru ihan säädyllistäkään?
pyllähä jo sieltä tuoliltas ihmisraato...karmea sielunranka...hirmuinen pälliaatami... - kaamia
kulti kirjoitti:
...nauru ihan säädyllistäkään?
pyllähä jo sieltä tuoliltas ihmisraato...karmea sielunranka...hirmuinen pälliaatami...että huvikseni nauran...kyllä tää työstä käy..ku pittää kullilleki nauraa,muiten nauramisenaiheiten ohella...senki kulti-ruato,onko jo kalanruoto kurkussa,ku nuin..mälskytät?.)))
- kulti
kaamia kirjoitti:
että huvikseni nauran...kyllä tää työstä käy..ku pittää kullilleki nauraa,muiten nauramisenaiheiten ohella...senki kulti-ruato,onko jo kalanruoto kurkussa,ku nuin..mälskytät?.)))
ihan niiku sulta olis menny jo viimenenki järki...no ei se mitään.
No mitä luulet, tuleeko meistä pari? Saadaanko me lapsia yhdessä ja mennäänkö naimisiin?
Mulla on semmonen tuntuma, että aika suloisia pellavapäitä ne olis
*haaveilee*
Ja miten rauhallista yhteiselämämme olisikaan. (siis tosi rauhallista ja auvoisaa).
Joko kuulutetaan kirkossa vai vieläkö ootellaan sukupuolenvaihdosleikkausta? - kaamia
kulti kirjoitti:
ihan niiku sulta olis menny jo viimenenki järki...no ei se mitään.
No mitä luulet, tuleeko meistä pari? Saadaanko me lapsia yhdessä ja mennäänkö naimisiin?
Mulla on semmonen tuntuma, että aika suloisia pellavapäitä ne olis
*haaveilee*
Ja miten rauhallista yhteiselämämme olisikaan. (siis tosi rauhallista ja auvoisaa).
Joko kuulutetaan kirkossa vai vieläkö ootellaan sukupuolenvaihdosleikkausta?oot menossa lihanleikkuuseen,voe voe..eikö sulla ollutkaa sitä pöhelikköä,mihin vois panneutua...ääh mie jo luulin..sulla siis onki pienois-eiffeli...voe voe,niin on mullahi...hihi.
Ps.Mie en synnytä,en vaikka maksasit...kihiihihi..,mut elatusmaksut voisin lottoamalla saaha kassaan...ommaani:))). - kulti
kaamia kirjoitti:
oot menossa lihanleikkuuseen,voe voe..eikö sulla ollutkaa sitä pöhelikköä,mihin vois panneutua...ääh mie jo luulin..sulla siis onki pienois-eiffeli...voe voe,niin on mullahi...hihi.
Ps.Mie en synnytä,en vaikka maksasit...kihiihihi..,mut elatusmaksut voisin lottoamalla saaha kassaan...ommaani:))).*halaa ihanaa suloista nettiystäväänsä lämpimästi*
*painaa poskelle pusun*
*halaa vielä kerran*
*voi kun saisin sinut purkkiin ja mukaani ainaiseksi*
*minä rakastan sinua*
*sinä olet ihana*
*ymmärrätkö edes miten paljon sinusta pidän*
*samantekevää oletko tyttö vaiko poika*
*lähtee etsimään kantoja*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738