En tiedä enää
minne kuulun
Polku luoksesi
kasvaa
niin kuin ikävä
valtatieksi
Vieraita lintuja
äänessä
Oksilleni
tekevät pesää
On jo kevät
Valtatie
11
662
Vastaukset
- lindalinda1
ja tervetuloa runolliseen joukkoomme.
Kiitos runostasi jossa todella viihdyin. Kuinka
tuttu tunne ' en tiedä enää minne kuulun ' kun
ikävä kasvaa kasvamistaan.
Runon rakenne kulkee joustavasti, haikeus on
säkeissä mutta päätös on kuitenkin lohdullinen
' on jo kevät '- Lilla_Björk
Tuttuja ollaan - kiitos vaan =)
Juu kevättä kohti...
- mies-v57
Olen lintu täällä pesieni
yläpuolella. Liidän ja koen
vapauden. Näen tämän koko
taivaan. Sinisen suuren kannen.
Mutta minne pesään laskeudun.
Minne jään. Mikä on paikkani.
Missä pysäkkini sydämelleni ja
kohta sielulleni. On niin monta.
Ja kuitenkin tunnen jo siipieni
väsyvän. Kaarteluni päättyvän.
Tunnen siipieni pinnalla: pian
on kevät. Auringot kutsut pesissä.
On aika ja laskeutua siihen
pesään. Jossa on Rakkaus,
Missä siipeni lepäävät. On
tehtävä sydämen valinta..
On oltava lintu kuin Lady Bird.
http://www.youtube.com/watch?v=FIPQVpw-zkk
Kiitos runostasi.
Rakkaus on kuin
kevät.
Ja keväässä tuoksuu aina
Rakkaus.
Oma, erityinen yhteys.
Valo, lämpö, sitä
se ehkä on.
Terve tuloa palstalle.
Herkkä, yksilöllinen
ja kaunis oli runosi.
Runosi kuin kevät.
Hyvä runo ja jäämme
odottamaan lisää.- Lilla_Björk
Kiitos - runosi ovat kyllä hienoja!
Vieraita lintuja äänessä..., hyvin kirjoitettu..
Mrs Koivu !
Tarkkis- Lilla_Björk
Huomennusta sinne !
Minä kiitän ja pokkaan saamastani huomiosta !!
- pups
Polku luoksesi/kasvaa/niinkuin ikävä/valtatieksi...
Taidatkos sen paremmin sanoa.
Ristiriitaisuudessaan hyvin erikoinen runo, mutta ei minusta ollenkaan synkkä, niin kuin voisi alusta päätellä. Hieno on.- Lilla_Björk
Sinä löysit tuon ytimen - Kiitos!
Ei kai synkkä... hieman alakuloinen vain =)
Kirjotin sen ensiksi ruotsiksi, mutta jokin sai sitten laittamaan tämän suomenkielisen... vaikka mielestäni se alkuperäinen kyllä olisi partempi =)
- tarkoitus tähän
...että Mysteriet jatkuvasti vaihdat nickiä. Toki eihän se ole kiellyttyä, mutta ihmettelen...Olihan sulla paljon niitä nimettömiäkin.
Ehdin jo eilen lukea, että tämä nicki oli tarkoitettu ruotsinkielisille runoille, miksi Mysteriet ei voi niitä kirjoittaa tai Ican? Mulle jäi myös epäselväksi, miksi se poistettiin ja aika vauhdillakin. Olen huomannut, että tosi ilkeiden viestin poisto kestää tunteja tai niitä ei saa poistumaan millään.
Mysteriettinä runot olivat tosi upeita, näistä muista on kadonnut jokin...- Lilla_Björk
Nyt aluksi korjaan suuren vääryyden, en vaihda nickiä - mitään niistä - Mys ja Ica ovat edelleen käytössä kyllä, otin tämän rinnalle siihen =)
Ja kyllä, aion kirjoittaa jatkossa useimmat runot ruotsiksi - siis tällä nickillä...
Minua muuten harmittaa se että se eilinen viesti oli poistettu!
En itse nähnyt sitä mitenkään loukkaavana vaan aivan asiallisena viestinä johon vielä vastasin...
Ehkä joku oli sitä mieltä että sen jouti poistaa, mene tiedä.
En minä oikein osaa selittää tätä tapaani tehdä eri nickejä, mutta toki koitan - ootas...
Kirjoitan eri nickeillä hieman erityylisiä runoja, millä päällä milloinkin olen =)
Saat mieluusti kutsua sitä vaikka jakautuneeksi persoonaksi - se ei haittaa minua, eikä ole edes välttämättä väärin =)
Ican kirjoittaa melkein yksinomaan tuolla "tavallisten" runojen puolella, Mysteriet täällä, näitä rakkausrunoja ja ikäryhmissä hömppää =)
Icanina kirjoitin aluksi lapsettomuudesta ja sellaisesta yksinäisyydestä, jota harvan toivon kokevan - ne olivat aika rankkaa tekstiä...
Mysterietinä en olisi saanut niille sellaista "painoarvoa" kuin halusin, joten siksi eri nicki...
Perusklooni taas kirjoitti lyhyitä, muutaman sanan runoja - se, myönnän, oli silkkaa harjoittelua - halusin nähdä miten ne minulta onnistuvat...
Kirjoitin myös nimimerkillä Me2 - ne runot kertoivat pakolaisuudesta, erään tuntemani irakilaisperheen vinkkelistä.
Ehkä minä vielä etsin sitä "omaa tyyliä" jonka löydettyäni sitten siihen jymähdän *pelottaa* =)
Vielä tähän loppuun - Kiitän Sinua tästä kommentistasi!
Mielestäni se on tärkeä!
Ja kyllä minä mielelläni vastailen kysymyksiin sekä kerron runojen synnystä ja kaikesta siitä mitä se tuo tullessaan...
Toivottavasti et kuitenkaan tämän yhden runon perusteella tuomitse koko tuotantoa...
Palaillaan =)
kaunis runo!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244