Heippa
Laitetaan nyt tännekin tämä sama kysymys.
Mulla on tollanen pari vuotta vanha kannettava ja sen sai elisalta kun teki nettiyhteyssopimuksen. En nyt muista paljonko se makso mutta ei se hirveesti ollu. Nyt mulla on sellanen ongelma että pitäisi saada tietää paljonko siihen voi lisätä muistia. Avasin veljeni kanssa sen takakannen ja siinä oli vain yksi muistipaikka ja nyt siinä oli 512 muisti.
Tässä on nyt tietoja mitä siitä etukannesta sain:
HP Compaq 6715s
Windows Vista Home Basic
Veli sanoi että normaalisti koneissa on pari paikkaa mihin muistia voi laittaa mutta me nähtiin vain yksi. Onks tää joku ihan halpamalli vai voiko siihen yhteen sitten vaan vaihtaa isompi ja kuinka ison.
Ohjekirja on hävinny muuton yhteydessä ja siitä olis varmaan nähny mitä sinne voi lisätä.
Auttakaa jos joku tietää tai mistä saan tietää ja huoltoon ei oo varaa sitä viedä.
Katselin tuolta MB vertailusivuilta tietoja kannettavien muisteista ja siellä oli vain jostain DDR-muisteja. Tää muisti mikä on täss' mun koneessa niin siinä ei mainita mitään DDR-muistista mutta onko sitten sama. Voin vielä laittaa sen tekstin mikä siinä muistissa lukee jos siitä on apua:
PC2-5300S-555-12-A2.512MB.2RX16.667
HP 6715s lisämuistia
3
2335
Vastaukset
- kansanhuveja.net
juu.. siellä on piilossa toinen paikka muistille kovokotelossa, tai oikeastaan kovon alla.
max mitä koneeseen voi laittaa on 4gt.
osta 2x 2gt:tä ja unohda se 512nen, koneen muisti on DDR2 667MHz Huom jos joku atk nero vois laittaa ne sulle..ettet riko kiinnikeitä sieltä toisesta muistipaikasta..mul kävi niin, sain onneks korjattua.. mul pelittää paremmin kun kaveril joka osti olevinaan tehokoneen..ole hyvä- kansanhuveja.net
667MHz DDR II SO-DIMM
tämä on tarkka muistin nimi, unohtui tuo so-dimm - aloittaja
kansanhuveja.net kirjoitti:
667MHz DDR II SO-DIMM
tämä on tarkka muistin nimi, unohtui tuo so-dimm2GB 667MHZ DDR2 NON-ECC CL5 SODIMM
http://www.gsm-store.com/product_details.php?p=440470
Kiitti sulle ja toi varmaan on just se mikä siihen käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748