Kannattaako armeijaan mennä jos on todettu keskivaikea masennus? Mieli tekisi mennä mutta en tiedä kestääkö pää masennuksen kanssa. Halua olisi käydä armeija mutta en tiedä voinko mennä.. Palvelukseenastuminen on tulevana maanantaina muutaman päivän päästä.
Armeijaan masentuneena?
4
1867
Vastaukset
- on pientä alamäkeä
niin se tietenkin nykyajalla lasketaan masennuksesksi. voi sinua raukkaa. nyt miehistyt otat itteäsi niskasta kiinni ja menet sinne armeijaan.
- -----
Jos se inttiin meno tuntuu nyt tällä hetkellä vaikealta niin ota vaan rohkeesti lykkäystä ja kattele vuoden tai parin päästä uudelleen. Pitäisi olla vielä mahdollista jos löytyy lääkärintodistusta tai muuta todistetta lykkäyksen tarpeellisuudesta.
Ja jos et vielä ole, niin hanki ihmeessä ammattiapua siihen masennukseesi. Hyvin yleistä että sellaset ongelmat sivuutetaan vaan siksi koska nolottaa olla masentunut ja puhua siitä jollekin. - kannata
Ei se armeija ainakaan masennusta paranna, lähinnä pahentaa.
- jsogjped
Mene sivariin, ei pitäs olla niin ylivoimanen ja pääset tekemään jotain järkevääki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411