.hyvä saunalahti ja sonera!

tutkija222

Teinpä pienen tutkimuksen ystäväpiirissäni koskien kännykkäoperaattoreiden laskutusasioita.

Sonera (1 kpl) = ei virheitä!

DNA (4 kpl) = 2 virhettä tai epäselvyyttä vuoden aikana

Elisa (2 kpl) = 1 virhe vuoden aikana

Saunalahti (5 kpl) = ei virheitä!

Tele Finland (1 kpl) = 1 virhe tai epäselvyys vuoden aikana, toistunut

ELI: PARHAIMMAT OVAT SONERA JA SAUNALAHTI!

6

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksi Saunis

Sonera ja Saunalahti ovat varmastikin toimivimmat liittymät, mutta Sonera on kallein ja Saunalahti edullisin. Siksi mieluummin Saunalahti.

• Pieni virhemarginaali

Sussa on tutkijan ainesta aivan selvästi.

• lue tilastotiedettä enemmän

Noin pienissä otoksissa virhemarginaali on luokkaa /- 50%, ja tuossa otoskoossa 1 jopa /-100%.

Jotta saisit edes vähänkään luotettavan aineiston kokoon, täytyisi tutkittavia olla vähintään 200-300 per operaattori.

• korvilles tollo.

Tollasella gallupilla voit pyyhkiä alapääsi, ja syödä sen paperin. Itse vaihdoin soneran pois puoli vuotta sitten. Ei yhtään virhettä, ja laskut ovat puoliintuneet. Eikä kukaan kuulovammainen ole soittanut ja yrittänyt tyrkyttää kaikenlaisia puhepaketteja. Näistä soneran kauppureista ei päässyt muuten eroon kun laittamalla puhelimen pöydälle. Siellä ne ressukat vähän aikaa haloota huutaessaan tajusivat lopettaa puhelun. Törkein puhelu jonka olen saanut soneralta kuului seuraavasti: "Soneran markkinatutkimuksesta päivää". -Päivää- "Teemme tutkimusta asiakasläheisemmästä palvelusta asiakkaillemme, olisiko teillä hetki aikaa vastata muutamaan kysymykseen"? -Joo kyllä- "Minkä ikäinen olette"? -Viiskymppiä tulee kohta mittariin- "MInkä ikäinen olette"? -Niin että viiskymppiä tulee kohta- "Minkä ikäinen olette"? Tätä jatkui niin kauan ennen kuin vastasin "nauhalle" sille sopivan tavan. -Neljäkymmentäyhdeksän- Laitoin soneralle postia että, edellytys markkinatietojen saamiseen minulta on keskustelu ihmisen kanssa. En ole näin räikeää gallupia kuullut kenenkään muun tekevän !

• Sl-asiakas.

Tuohon en usko,KOSKA olen Saunalahden GSM-asiaka!!.

• E.K Järvenpää

SL@saunalahti.com lähetti tänään viestin laskusta vaikka en ole Saunalahden asiakaskaan. Liittymiä on kaupattu mutta en ole saanut edes kortteja ja nyt jo tuli lasku. Saunalahden kanssa en ala millekkään. Laskun oikaisu on näköjään miltei mahdoton. Hoidan asian kuluttajariitalautakunnan kautta siitä on hyvät kokemukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe