Eik ai Lordi oo...

Lordifani227

Eihän vaan lordi oo satanistinen bändi? Kattokaas jossai haastattelus kreikkalaiset papit väitti et lordi on satanistinen. Mä oon huippu-uskonnollinen tyyppi ja uskon vahvasti Jumalaan, mut oon myös hevifani. Siis sanokaa ettei lordi oo satanistinen? Olen kuullu vähä eri versioita mutt haluun varmistua joten kysyn teiltä.

16

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordisami

Ei Lordi ole satanistibändi. Eihän satanisti tekisi sellaista kappaletta kuin "Devil Is a Loser" tai "Hard Rock Hallelujah".

• Lordifani227

No hyvä. En uskonukkaan nii

• lorrdi

entäs Raise Hell In Heaven tai Beast Loose In Paradise...
        Kappaleiden nimistä on turha vetää johtopäätöksiä.

• Mä oon Satanisti

ainoa hirviö jonka oon nähny, on mun paremmassa puoliskossa kiinni.

• Jumala on ylin

VITTU OOT SATANISTI VAI? HAISTA SITTEN ISO PASKA!!!!! VIHAAN KAIKESTA SYDÄMESTÄNI SATANISTEJA!!! JUMALA ON SUURIN, SAATANA ALHAISIN PIKKU PASKIAINEN

• satanizer
        Jumala on ylin kirjoitti:

VITTU OOT SATANISTI VAI? HAISTA SITTEN ISO PASKA!!!!! VIHAAN KAIKESTA SYDÄMESTÄNI SATANISTEJA!!! JUMALA ON SUURIN, SAATANA ALHAISIN PIKKU PASKIAINEN

hihhuli repes.

• Lordifani227

Toivottaa ettei lordi oo satanistine. Biisi "Devil is a loser" vaikuttaa satanismin vastaiselta, mutta taas biisi "Raise hell in heaven" sisältöineen (esim "...let inner demons get control...") vaikuttaa hyvin satanistiselta. Älkää käsittäkö mua väärin, en toivo olevan niin, mutta voisko joku varmasti sanoo ettei lordi oo satanisti tai pakana.

• Lordifani227

Kyseltyäni paljon ja vierailtuani kaikenlaisilla sivuilla totean ettei LORDI OLE SATANISTI. Hän on kuulemma uskonnollisesta perheestäkin...

• Yrmy

Taitaapi Lordi olla Saatanaan päin....ehkä tietämättään. Niinkun luonnostaan. Valitan,sory.

• Lordisami

Ei Lordia voi syyttää satanismista vain ulkoisen imagon takia. Ota asioista selvää ennen kun alat uhoamaan yhtikäs mitään.

• olla kierteellävierteellä

sierteellä? innokkuutta moiseen hupsuuteen. Ulkonäkö ei ainakaan
        vedä vertoja Christina Scabbialle.

• randomityyppi

Miten voi olla jotain tietämättään?

• mietivähän!

Ei ole normaalia, että lapsille järjestetyssä konsertissa -Lordin väki lavalla syö lapsia ja joka biisin välissä tappaa jonkun... pienet lapset itkien lähtivät kesken pois showsta.. mitä tämä muuta on kuin pimeyttä ? ihmisillä on suomut silmissä, eivät nä eivätkä kuule..eivätkä ymmärrä... silotellaan vain että se vaan on showta... juu juu.. niin niin.. pelkkää viatonta sellaista... !

• diehardrebell

Ei jumalauta Lordi on bändi ja vetää keikoilla shown. Mitäs sitten?!! Katsoohan ihmisetkin kauhuleffoja ja pitää niitä harmittomina. Ja siitä saatanallisuudesta, haittaako vaikka olisikin.? Jos vaan musa on hyvää niin mitä väliä?

• hassuja örkkisetiä

Lordi on lapsellinen bändi ja koitti esityksellään häätää lapsiperheitä pois, koska pelkäsi joutuvansa samaan sarjaan kuin fröbelin palikat.

• hjlgu
        hassuja örkkisetiä kirjoitti:

Lordi on lapsellinen bändi ja koitti esityksellään häätää lapsiperheitä pois, koska pelkäsi joutuvansa samaan sarjaan kuin fröbelin palikat.

Kuunnelkaapas ensin gorgorothia ja lordia, ja sitten sanokaa kumpi on saatanallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe