Vieläkö löytyy urheilijoita, ketkä käyttävät linjamenttia lihasten verenkierron parantamiseksi?
Itsellä on ollut iän ajan ongelmia esim. murtomaahiihdossa selän kanssa. Linjamentti auttaa jonkin verran asiaa.
Ennen oli sellaista linjamenttia, kuin Capsolyn. Sitä, kun sekoitti puhdistetun vaseliinin kanssa 50%/50%, niin johan alkoi selkää läätämään ja veri kiersi kohisten lihaksissa.
En tiedä syytä, miksi vedettiin aikoinaan markkinoilta, eikä sitä tunnu saavan enää mistään?
Eli nyt seuraakin sitten kysymys teille liikunnan ystäville.
Mikä on teidän mielestä paras linjamentti?
Tarkoitan tällä sitä, että se on riittävän vahvaa kyseiseen tarkoitukseen. Apteekin perinteiset linjamentit ovat meikäläiselle, kuin kasvorasva ja apu verenkiertoon on hyvin minimaalinen. Otetaan esim. vanha Tiger balsam. Jää capsolynista valovuoden päähän. Hajua kylläkin riittää.
Kiitos etukäteen, jos jotakin asia kiinnostaa;)!!!
Linjamentti
2
896
Vastaukset
- linimenttilauri
Terve Linimenttilauri!
Kiitos paljon vinkistä.
Uskaltaakohan sitä käyttää "raakana", vai pitäsköhän sekoittaa esim. puhdistettuun vaseliniin?
t.S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058325- 1155828
- 565337
- 2895255
- 783911
- 593085
- 672791
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222586Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462534