Näyttää Systeemi.netin rahaosastolla riehuvan hupihuutaja nimellä "Matti". Sähköpostiosoite lienee toimimaton hotmail-osoite ja puhelinnumero menee jollekin ihan toiselle. Osoitekin on tuulesta temmattu, sillä postinumero ja -toimipaikka eivät täsmää toistensa kansaa. Eikä kummaltakaan paikkakunnalta löydy annettua katuosoitetta.
Onko kellään kokemusta tästä "Matista"? Huutelee nimittäin aika usein ja paljonkin rahoja, mutta sitten ei mitään muuta henkilöstä kuulukaan.
Onko muita hupihuutajia, joihin ei kannata edes ottaa yhteyttä huudon päätyttyä?
Systeemi.net ja hupihuutajat
8
599
Vastaukset
- muilla tuo
systeemi.net oikein?
Minulla kävi tässä 10 minuuttia sitten seuraavasti:
Tarjosin kolmeen eri kohteeseen ja jokaiseen tuli uudeksi hinnaksi tarjomani hinta, mutta kaikissa pysyi korkeimman tarjouksen antajana sama henkilö joka oli siinä jo ennestäänkin.....
Ja tämä sama on toistununut monta kertaa aiemminkin.- schysteemi
Kyllä tuossa tapauksessa systeemi on toiminut ihan oikein. Kyse on siitä, että se edellinen huutaja on huutanut tismalleen saman hinnan kuin sinä. Hänen huutonsa jää voittavaksi huudoksi, koska teki huudon ensimmäisenä. Myös huuto.net toimii nykyisin näin.
Koita huutaa se 2 % enemmän, niin voitat huudon (ellei joku muu huuda vielä päälle). ;) - vaan
schysteemi kirjoitti:
Kyllä tuossa tapauksessa systeemi on toiminut ihan oikein. Kyse on siitä, että se edellinen huutaja on huutanut tismalleen saman hinnan kuin sinä. Hänen huutonsa jää voittavaksi huudoksi, koska teki huudon ensimmäisenä. Myös huuto.net toimii nykyisin näin.
Koita huutaa se 2 % enemmän, niin voitat huudon (ellei joku muu huuda vielä päälle). ;)niinhän tuo näytti onnistuvan.
Kiitti vinkistä.
- huijattukko
Kyllä systeemi netissä on myös rahapuolella myyjillä tupla tunnuksia jos ei nouse hinta ylös niin ostetaan itse ja uudestaan myyntiin.
- huijatt ukko
cevy kirjoitti:
halvalla kun ei enää saa laatua :)
Joo halvalla ei hyvää saa . Mutta kyllä systeemissä koijari myyjät on juuri sen takia koska korotukset ei näy .
Huuto.net on liian läpinäkyvä noille myyjille - kohteeni
systeemissä menevät 10 sentillä kun ei ole vedättäjää? Toiset saavat samanlaisista useita euroja tai kymppejä.
- markkinapaikka
Hyvä että siellä on rehellisiäkin . Kannattaa siirtää myynnit huutonettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058