Systeemi.net ja hupihuutajat

ÄrrMurr

Näyttää Systeemi.netin rahaosastolla riehuvan hupihuutaja nimellä "Matti". Sähköpostiosoite lienee toimimaton hotmail-osoite ja puhelinnumero menee jollekin ihan toiselle. Osoitekin on tuulesta temmattu, sillä postinumero ja -toimipaikka eivät täsmää toistensa kansaa. Eikä kummaltakaan paikkakunnalta löydy annettua katuosoitetta.

Onko kellään kokemusta tästä "Matista"? Huutelee nimittäin aika usein ja paljonkin rahoja, mutta sitten ei mitään muuta henkilöstä kuulukaan.

Onko muita hupihuutajia, joihin ei kannata edes ottaa yhteyttä huudon päätyttyä?

8

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muilla tuo

systeemi.net oikein?
      Minulla kävi tässä 10 minuuttia sitten seuraavasti:
      Tarjosin kolmeen eri kohteeseen ja jokaiseen tuli uudeksi hinnaksi tarjomani hinta, mutta kaikissa pysyi korkeimman tarjouksen antajana sama henkilö joka oli siinä jo ennestäänkin.....
      Ja tämä sama on toistununut monta kertaa aiemminkin.

• schysteemi

Kyllä tuossa tapauksessa systeemi on toiminut ihan oikein. Kyse on siitä, että se edellinen huutaja on huutanut tismalleen saman hinnan kuin sinä. Hänen huutonsa jää voittavaksi huudoksi, koska teki huudon ensimmäisenä. Myös huuto.net toimii nykyisin näin.

Koita huutaa se 2 % enemmän, niin voitat huudon (ellei joku muu huuda vielä päälle). ;)

• vaan
        schysteemi kirjoitti:

Kyllä tuossa tapauksessa systeemi on toiminut ihan oikein. Kyse on siitä, että se edellinen huutaja on huutanut tismalleen saman hinnan kuin sinä. Hänen huutonsa jää voittavaksi huudoksi, koska teki huudon ensimmäisenä. Myös huuto.net toimii nykyisin näin.

Koita huutaa se 2 % enemmän, niin voitat huudon (ellei joku muu huuda vielä päälle). ;)

niinhän tuo näytti onnistuvan.
        Kiitti vinkistä.

• huijattukko

Kyllä systeemi netissä on myös rahapuolella myyjillä tupla tunnuksia jos ei nouse hinta ylös niin ostetaan itse ja uudestaan myyntiin.

• halvalla kun ei enää saa laatua :)

• huijatt ukko
        cevy kirjoitti:

halvalla kun ei enää saa laatua :)

Joo halvalla ei hyvää saa . Mutta kyllä systeemissä koijari myyjät on juuri sen takia koska korotukset ei näy .
        Huuto.net on liian läpinäkyvä noille myyjille

• kohteeni

systeemissä menevät 10 sentillä kun ei ole vedättäjää? Toiset saavat samanlaisista useita euroja tai kymppejä.

• markkinapaikka

Hyvä että siellä on rehellisiäkin . Kannattaa siirtää myynnit huutonettiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe