Latasin tuon windows liven uusimman meseversion mutta se ei toimi ja haluan entisen takaisin. Latausohjelma tietenkin ilmoittaa että "käytössäsi on uusin versio, poista se ennen kuin lataat vanhan uudelleen...", ja perässä ohjeet "mene ohjauspaneelin Lataa /poista sovellus kohtaan ja sieltä Windows Live Messenger.
Ongelmani on se, että en ainakaan suoraan tuolla nimellä löydä sitä sieltä kyseisestä listasta, voiko siis olla jollain toisella nimellä?
Eli, miten edelleen saan tuon uuden poistettua jotta voin ladata edellisen versioni takaisin?
Miten poistan "vanhan" mesen uudelleenlatausta varten?
11
1805
Vastaukset
- Voisti
Vaikka koklata Program Files, jos sulla on Vista. XP:tä en sitten tiedä
- spellcaster
Mulla on XP enkä kyllä löytänyt sitä program filesistakaan :P
Ja olevinaan on muka sovellus asennettuna mutta ei sitä vaan näy missään... - Onn
spellcaster kirjoitti:
Mulla on XP enkä kyllä löytänyt sitä program filesistakaan :P
Ja olevinaan on muka sovellus asennettuna mutta ei sitä vaan näy missään...Siellä lisää tai poista sovellusjutussa muulla nimellä mutta en nyt ihan muista millä..
Joku Windows Live asennus tai vastaavaa:9 - on ehkä
Onn kirjoitti:
Siellä lisää tai poista sovellusjutussa muulla nimellä mutta en nyt ihan muista millä..
Joku Windows Live asennus tai vastaavaa:9Saattoi olla, että se oli Windows Live Installer, valitset siitä, että poista ja sieltä se sitten vähitellen tuloo..:)
- 'minä'
on ehkä kirjoitti:
Saattoi olla, että se oli Windows Live Installer, valitset siitä, että poista ja sieltä se sitten vähitellen tuloo..:)
mistä hitosta sen vanhan mesen saa takas?????????????????????
- 'minä'
'minä' kirjoitti:
mistä hitosta sen vanhan mesen saa takas?????????????????????
googletti live 2008 ni löyty.. joo en suosittele tota uutta versioo paska ku ei toimi
- mutta.....
'minä' kirjoitti:
googletti live 2008 ni löyty.. joo en suosittele tota uutta versioo paska ku ei toimi
mulla oli myös tuo sama ongelma. eli latasin sen uusimman, sitte se ei toiminukkaa, yritin ladata takas 8.5 versioo jne.
ja nyt sain ladattuu ton 8.5 ku löysin yhen paikan josta saa sen :) mutta sekään ei toimi toisaalta. ku painan sitä nii se ei aukea... :pp pitää kai käynnistää kone uusiks tai jtn.
voin myös sanoo sen paikan josta saa ladattua ton windows live messenger 8.5 jos joku haluu,
EI siis kannata ladata sitä uusimpaa meseä koska se ei toimi! tai ehkä joillaki toimii :d - Tyttötartteemeseapua
mutta..... kirjoitti:
mulla oli myös tuo sama ongelma. eli latasin sen uusimman, sitte se ei toiminukkaa, yritin ladata takas 8.5 versioo jne.
ja nyt sain ladattuu ton 8.5 ku löysin yhen paikan josta saa sen :) mutta sekään ei toimi toisaalta. ku painan sitä nii se ei aukea... :pp pitää kai käynnistää kone uusiks tai jtn.
voin myös sanoo sen paikan josta saa ladattua ton windows live messenger 8.5 jos joku haluu,
EI siis kannata ladata sitä uusimpaa meseä koska se ei toimi! tai ehkä joillaki toimii :dJoo kertokaa joku sivu mistä saa messenger 8.5 takasi! Toi uusin on kauheen sekava ja ei toimi ja muutenki aivan hirvee! Yääk
- lapioo
Tyttötartteemeseapua kirjoitti:
Joo kertokaa joku sivu mistä saa messenger 8.5 takasi! Toi uusin on kauheen sekava ja ei toimi ja muutenki aivan hirvee! Yääk
POISTAKAA SE UUSI MESE JA LISÄTKÄÄ VANHA MESE! kaikki osotteet ja hymiöt ja kuvat pysyvät ennallaan. Itse tein samoin kun tajusin :)
- AKAJDISJDSSDSG
mutta..... kirjoitti:
EI siis kannata ladata sitä uusimpaa meseä koska se ei toimi! tai ehkä joillaki toimii :dNokuinka?
- dvt
käynnistä -> haku -> "msn" / "messenger" nii löytyy. Tai jos sulla on pikakuvakkeena right click ja avaa tiedostokansio -> poistat sen kansion nii lähtee tiedostot samal. kannattaa koko windows live tool heittää samal pois ja käyttää vaikka irciä sen sijaan. windows on nyt kussu koko messengersysteemin täysin uusimmalla versiollaan.
helpommin se kyl menee käynnistä -> ohjauspaneeli -> ohjelmat -> poista ohjelman asennus -> sieltä etit sen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738