Onko olemassa samantyyppisiä kirjoja kuin Michael Crichtonin Timeline,Sphere,Congo,Jurasic-Park ja Kadonnut Maailma?
Ehdottakaa samanlaisia
4
915
Vastaukset
Frank Schätzing: Pedot
- pas vaikka..
Vernor Vinge:Taivaan syvyydet
Stanislaw Lem: Kuoleman planeetta- ja Vernorilta
tuohon on jatkokin
-Avaruuden ääret - The Rat
ja Vernorilta kirjoitti:
tuohon on jatkokin
-Avaruuden ääretTarkoitatko linnunradan ääriä? Se ei ole jatkoa Taivaan syvyyksille (Deepness in the Sky). Jatko-osan nimi taitaa olla a Fire Upon the Deep, mutten tiedä onko sitä suomennettu.
V. Vinge kirjoittaa aivan erilaista scifiä kuin Crichton. Vingen teokset (siis Vernonin, eivät vaimonsa, jolta olen lukenut vain yhden kirjan) ovat massiivisia avaruusoopperoita, kun taas Crichtonin myöhäisempi tuotanto muistuttaa minua epäilyttävästi Dan Brownin tuotannosta. Sääli sinänsä - vielä 60-luvulla crichton kirjoitti ihan päteviä teoksia, tai ainakin yhden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319