Eli olemme omakotitalossa asuva perhe, lapset 2 ja 4 vuotiaat. Ei lemmikkejä. Ulkoilemme säännöllisesti ja mies metsästää, lähinnä lintumetsällä. Minulla ei koskaan ole ollut koiraa, miehen kotona aina, hän lainaa tutun koiraa metsäretkilleen.
Mies ei halua pientä taskukoiraa, koska haluaa koirasta kaverin metsälle ja hänen mielestä lapset murjovat pienen koiran. Lapset opetetaan kyllä käsittelemään koiraa, miehelle spanieli käy, minä kun kammoa räksyttävää pystykorvaa.
Neuvottelujen ja etsinnän jälkeen olemme löytäneet suosikkimme, minä pidän espanjalaisesta vesikoirasta, mies taas Wetterhoun-nimisestä rodusta. Kertokaas mielipiteenne, mitä ajatuksia tulee mieleen?
Millainen spaniel meille?
2+2+1
1
506
Vastaukset
- Sussex spaniel
Yhä kelpo metsästyskoira. Tarvitsee paljon liikuntaa ja turkki on helppohoitoinen useimpiin muihin spanieleihin verrattuna. Ei yleensä riidanhaluinen, vaan sivistynyt ja lapsirakas.
Tai samoista syistä kooikerhondje tai irlanninvesispanieli.
Suosittelisin!
T: Sussex spaniel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076