Myydään aikuinen Viljakäärme + terraario

susanna.

Elikkä uutta kotia etsii jo aikuinen, yli metrin mittainen käärme. Käärme tuli meille "pakon omaisesti" koska se oli "pakko" pelastaa huonoista oloista..
Voisin myös itse pitää käärmeen, mutta mielummin haluaisin että se pääsee asiantuntevaan kotiin, itselläni ei ole kokemusta käärmeistä. Kissamme on myös liian kiinnostunut siitä, eikä asunnossame ole oikein mahdollisuutta järjestää paikkaa mihin se ei pääse.

Käärme on erittäin hyväkuntoinen. Syö hyvin, juuri loi nahkansa ja liikkuu paljon terraariossaan. Väriltään kai normaali, en itse ihan varma ole. Edellisen omistajan mukaan uros. Helposti käsiteltävissä, tosin itse en hirveästi ole uskaltautunut koskemaan.

Mukana myisin käärmeen terraarion (105x44x39cm)jossa mukana juuri ostetut uudet pohjamateriaalit, pari kasvia, kiipeilyoksa ja lämpömatto.
Kuljetuksesta pk seudulle voidaan sopia.

yht. 150e, minkä verran itsekin tästä maksoin.

Kuvia ja lisätietoja saa sähköpostitse susanna.kortelainen@gmail.com

6

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunu

pelkkä viljis mutta terraarioa ei tarvis. missä päin

• sisanna.

Espoossa asustelemme.

• susanna.

käärme edelleen vailla kotia.. :)

• kirill Soubatch

siis terraariota ei tartte ja monella myyt jos ilman terraariota sopiiko 50-65euroa

• jjjkoo

vieläkö käärme on kotia vailla?
      olisin kiinnostunut.

• murmu

Olisin ehdottomasti kiinnostunut, joko on myyty? Jos ei, ota yhteyttä: belve89@gmail.com

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5347
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      548
      1899
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe