Elikkä uutta kotia etsii jo aikuinen, yli metrin mittainen käärme. Käärme tuli meille "pakon omaisesti" koska se oli "pakko" pelastaa huonoista oloista..
Voisin myös itse pitää käärmeen, mutta mielummin haluaisin että se pääsee asiantuntevaan kotiin, itselläni ei ole kokemusta käärmeistä. Kissamme on myös liian kiinnostunut siitä, eikä asunnossame ole oikein mahdollisuutta järjestää paikkaa mihin se ei pääse.
Käärme on erittäin hyväkuntoinen. Syö hyvin, juuri loi nahkansa ja liikkuu paljon terraariossaan. Väriltään kai normaali, en itse ihan varma ole. Edellisen omistajan mukaan uros. Helposti käsiteltävissä, tosin itse en hirveästi ole uskaltautunut koskemaan.
Mukana myisin käärmeen terraarion (105x44x39cm)jossa mukana juuri ostetut uudet pohjamateriaalit, pari kasvia, kiipeilyoksa ja lämpömatto.
Kuljetuksesta pk seudulle voidaan sopia.
yht. 150e, minkä verran itsekin tästä maksoin.
Kuvia ja lisätietoja saa sähköpostitse susanna.kortelainen@gmail.com
Myydään aikuinen Viljakäärme + terraario
susanna.
6
1152
Vastaukset
- kiinnostunu
pelkkä viljis mutta terraarioa ei tarvis. missä päin
- sisanna.
Espoossa asustelemme.
- susanna.
käärme edelleen vailla kotia.. :)
- kirill Soubatch
siis terraariota ei tartte ja monella myyt jos ilman terraariota sopiiko 50-65euroa
- jjjkoo
vieläkö käärme on kotia vailla?
olisin kiinnostunut. - murmu
Olisin ehdottomasti kiinnostunut, joko on myyty? Jos ei, ota yhteyttä: belve89@gmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748