Semmonen kävi että Fluval ulkosuodatin jäi vuotamaan ilmeisesti tiivisteestä suodatinpanosten puhdistuksen jälkeen. Onko noihin aika ajoin vaihdettava tiiviste vai johtuiko vain tiivisteen likaisuudesta?
Vuoto loppui tällä kertaa siihen että puhdistin kannen uran jossa tiiviste on ja itse tiivisteen erittäin huolellisesti. Oli ilmeisesti levää kertynyt niin paljon että täysi pitävyys kärsi.
Aiemmin en ole tuota joutunut tekemään. Kertokaahan kokemuksenne ja lisää tietoa, kiitos!
Ulkosuodattimen vuoto
3
465
Vastaukset
- fish KING
Joo, toota turiset ja oikean analyysin oot tehnyt sekä päätelly vian määrityksenkin oikein, hyvä.
Eheimin suodattimissa ei tätä ongelmaa... ;)- kokokokkoko
Minulla Eheim teki kerran saman. Vuoto oli tosin pieni mutta kyllä siinä kiire tuli joka tapauksessa...
Siitä huolimatta luotto Eheimiin on parempi kuin Fluvaliin vaikka sitä en ole omistanutkaan mutta kuullut olen. - fish KING
kokokokkoko kirjoitti:
Minulla Eheim teki kerran saman. Vuoto oli tosin pieni mutta kyllä siinä kiire tuli joka tapauksessa...
Siitä huolimatta luotto Eheimiin on parempi kuin Fluvaliin vaikka sitä en ole omistanutkaan mutta kuullut olen.... heitäksää moukarii niil vai häh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309