ruokailu

mitäs annan

mietin tässä että mitä ruokaa meidän cavalieerin pennulle kannattaisi antaa kun se on 5kk ja olen yleensä antanut sille kanaa ja riisiä mutta kana on aika kallista että jos olisi jotain halpoja ja edullisia ruokaehdotuksia niin ehdotella saa

2

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kana ja riisi

olleet koiran ainoa ruoka koko ikänsä? Miksi et ole noudattanut kasvattajan ohjeita, meinaan takaan ja alleviivaan ettei yksikään kasvattaja ole suositellut tuollaista ruokavaliota.

Enkä kyllä suosittelisi sitä kaikista halvintakaan heti miettimään, se kun harvemmin on koiralle se paras vaihtoehto. Miksi et kysyisi kasvattajalta neuvoa, hän on varmasti haluakas auttamaan ja neuvomaan.

Suosittelen myös perehtymään koiran ruokintaan, ihan aikuisten oikeasti!

• 2xcavaliers

Kunnon kasvattajalta saa aina mukaan ruokintaohjeet ja/tai penturuokaa. Pieni pentu syö penturuokaa ainakin 9-10kk asti, riippuen tietenkin kasvupyrähdyksestä. Aloittajalle sanoisin että ei kannata antaa markettiruokaa, vaan mene eläinkauppaan ja kysy sieltä sopivaa ruokaa. Mutta kasvattajalta saat parhaimmat ohjeet ja neuvot ruokinnan suhteen. Meillä koirat syöneet Nutroa, nyt siirryttiin Eagleen. Molemmat käy vallan hyvin. Eaglessa käytän aktiivisille koirille tarkoitettua ruokaa turkin hyvinvoinnin takia, määrät on vain sitten pienempiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe