myös tästä postimyyntiluettelosta
http://www.cutesygirl.com/customsearch.aspx?cp=6&paging=1&category=,Formals
Annan linnanjuhlien
6
413
Vastaukset
- kuningatar
sekä postimyyntiluetteloiden aatelia. Kloonattu ja plagioitu siinä sitä on evästä elämään.
- jos Ahonius
ei ollut postimyyntiluetteloa nähnyt. Sattui vaan samanlainen idea tulemaan mieleen. Sellainen on kyllä harvinaista, mutta ei mikään ihme kuitenaan.
- valehtelet
ei muka ole nähnyt, miksi valehtelet kun tiedät totuuden? Annan tämänhetkinen "menestys" perustuu vain ja ainoastaan plagiointiin niin musiikki- kuin muillakin saroilla. Ei mitään omaa ja persoonallista vain maailmantähtien marakattimaista matkimista. Ylimielinen, diiva ja epävarma on hän.
- kateutta
valehtelet kirjoitti:
ei muka ole nähnyt, miksi valehtelet kun tiedät totuuden? Annan tämänhetkinen "menestys" perustuu vain ja ainoastaan plagiointiin niin musiikki- kuin muillakin saroilla. Ei mitään omaa ja persoonallista vain maailmantähtien marakattimaista matkimista. Ylimielinen, diiva ja epävarma on hän.
herättää. Miksiköhän?
- Sori vaan.
kateutta kirjoitti:
herättää. Miksiköhän?
Ja sulla taas ei ole omia unelmia.
- sanottu
Sori vaan. kirjoitti:
Ja sulla taas ei ole omia unelmia.
veit sanat suustani;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244