kirjoitan ikäväni
kaipauksen sanoista
huokauksista, kyynelistä
punon kultaista nauhaa
reittini merkiksi
sitä nauhaa seuraten
voimme löytää toisemme
keskellä maailman pimeyttä
yksinäisyyden yön tummuudessa
ja ikäväni nauhasta
kerin kultaisen kerän
jonka yhdessä kannamme
matkamme päähän
että aina muistaisimme
mitä on olla erossa
mitä on vaeltaa pimeydessä
yksinäisyyden yössä
Ikäväni
8
415
Vastaukset
- Mysteriet
Minun ikävästäni tuppaa tulemaan sotkuista ja harmaata villalankaa... :/
Sinun runosi säteilee kultaa!- Tequila sunset
Ohut kultanauha on hyvä katkeilemaan. Ehkä siihen olisikin hyvä punoa vähän villaista mukaan :o).
Kiitos Mys
- Odelii
Tämä tunnelma vetoaa,
kaunis ajatus
ja sanoma
Pidän kovasti!- Tequila sunset
Kiitos kommentista Odelii. Mukava viesti aina kirjoittajalle jos tunnelma on löytynyt!
- laudi**
Aiheen maalaukseeni-
Yksinäisyyden yöhön.
Sopinee minulle,
koska se on tummasävyinen
...voimakas..:)
ja kertoo ikävästä
toisen luo.- Tequila sunset
Vastaukset katoaa.
Mutta vastaan toisen kerran, että se taulu pitäisi saada nähdä. Tämä oli ihan uutta että joku saisi runostani aiheen tauluun. Kiitos Laudi! - laudi**
Tequila sunset kirjoitti:
Vastaukset katoaa.
Mutta vastaan toisen kerran, että se taulu pitäisi saada nähdä. Tämä oli ihan uutta että joku saisi runostani aiheen tauluun. Kiitos Laudi!Ansainnut sen..
*hymyä huuleen työpäivääsi siis* - Tequila sunset
laudi** kirjoitti:
Ansainnut sen..
*hymyä huuleen työpäivääsi siis*Hyvä hyvä! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144