Kun minä niin kovasti haluaisin toteuttaa haaveeni ja mennä poimimaan hedelmiä ilmaiseksi kibbutsille. Mutta onko siellä nyt turvallista kun ne ilkeät palestiinalaiset kiusaavan ihmisiä ja heittelevät pommeja israelilaisten päälle?
Ikä-Mummo
Onko turvallista?
3
604
Vastaukset
- missä nyt sitten on
Israel panostaa turvallisuuteen, mutta onko nyt sitten missään turvallista.Gaza ja Eilat nyt on jo kartaltakin katsoen melko kaukana toisistaan.
- niskaan?
Siellä ne pommittelevat toinen toisiaan eikä Israel enää ole mikään pyhimys tässä hommassa. Kyllä Hitleriltä jäi homma hieman kesken...Olisi nyt lähi-idässäkin rauha.
Kyllä Israel nyt kerjää verta nenästään rankemmalla kädellä, eli ihan varma on, että pommi-iskut ym. lisääntyvät. Itse en Israeliin enää lähtisi, vaikka maksettaisi.- 4isr
No kukakohan sitä kerjäs!!Ne varoitti moneen otteeseen et jos raketit viel lentää Israelin puolelle niin takas tulee!Mitäs ei uskonut! Mitä ite sanoisit jos Ruotsin puolelta lentäis raketit takapihalle! On siinä taas fiksu ihminen!Jos pommi.Jos iskut lisääntyy niin niin Israelin pitää taas antaa isän kädestä uudelleen.
Kyllä Suomessa turisteja enemmän on vahingoittunut kun Israelissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269