moroo!
onko kokemusta ootteko ostanu cebu pacificilta lippuja niitten omien netti sivujen kautta. kortti pitäis olla kunnossa verified by visaa, pankkia ja luottokuntaa myöten mut aina lopussa tulee status:declined
philippine airlinesiltä saa aina liput netistä suoraan, mut toi hinta ero kiinnostaa.
salamat po, ingat
cebu pacificista
12
1917
Vastaukset
- On ostettu
Visalla ja Master Cardilla.Kerran ei Visa mennyt läpi mutta kun koitti hetken kuluttua uudestaan niin jo kelpasi.Ovat tuolla englannin kielisillä sivuilla valitelleet että Visa ei meinaa kelvata.
Uusia yrityksiä!- ljhlklj
täytyy vaan jatkaa yrittämistä.....
- Mr.
ljhlklj kirjoitti:
täytyy vaan jatkaa yrittämistä.....
Cebu pacific ei enaa hyvaksy eurooppalaisten pankkien luottokortteja, sama juttu Zest airwaysilla. Terveisia Manilasta, tietoa on. Lensin juuri Cebulla tanne.
- että ehdin
Mr. kirjoitti:
Cebu pacific ei enaa hyvaksy eurooppalaisten pankkien luottokortteja, sama juttu Zest airwaysilla. Terveisia Manilasta, tietoa on. Lensin juuri Cebulla tanne.
Jos ei enää kelpaa eurooppalaiset kortit, niin olipa hyvä että ehdin ostaa maaliskuun lennot jo syksyllä. Masterilla ostaminen sujui vaivatta ainakin lokakuussa. toivottavasti piletit ovat voimassa :)
- matkamies maan
Kuukausi sitten Hong Kong - Cebu City välille. Siis eurooppalainen Visa, mistähän tuo muka kelpaamattomuus on keksitty?
- arska12
on puhe ettei eurooppalaiset luottokortit kelpais,maanantaina ostin kaks lentoa nordean visalla ja vahvistukset tuli saman tien sähköpostilla...joku onneton kateellinen joka ei ole käynyt keravaa kauempana taas kirjottelee...
- gnbbhbjhbhj
arska12 kirjoitti:
on puhe ettei eurooppalaiset luottokortit kelpais,maanantaina ostin kaks lentoa nordean visalla ja vahvistukset tuli saman tien sähköpostilla...joku onneton kateellinen joka ei ole käynyt keravaa kauempana taas kirjottelee...
moi täältä mindanaolta zamboanga dakak beachilta..
hyvä jos ovat nyt saaneet toimimaan
itse kokeilin just nordean visalla ennen lähtöä n.30 kertaa
lähetin sähköpostia ceb palautteeseen ja vastaus tuli oikein 2 viikossa jossa syytettiin nordeaa ja luottokuntaa ja pyydettiin anteeksi ja pyydettiin varaamaan liput puhelinpalvelusta tai lipun myynnistä
lähetin myös sähköpostia verified by visalle ja pyysin heitä kohteliaasti purkamaan yhteistyön cebu pacificin kanssa koska se ei toimi.
varasin sitten noin viikko ennen lähtöä pal ja pal expressin lippuja 20 kpl.
mm.bkk-mnl-cebu-dipolog-cebu-mnl-taipei-mnl-bkk.x2kpl
mutta kiitos tiedosta niin varaan ensikerralla myös ceb lippuja.
- Lappe
Taas pukkaa declinediä kun Nordean visaa yritän tarjota. Muilla ollut lähiaikoina sama juttu tai joku päässyt läpi? Hermo alkaa mennä!
- Nimetön
Olen Cebulla lentänyt tänä vuonna 5 kertaa ja olen aina ottanut lipun netistä. OP ja Visa Electron pelittää loistavasti.
- eitoiminu
Reilu kuukausi sitten OP Visa ei kelvannu mutta onneksi kaveri pysty maksamaan (ilm. Nordean) Electronilla. Onnea matkaan.
- Lappe
Nonni! Johan toimi elektronilla, on se mystistä touhuu ku "oikee" visa ei pelitä mut nyt natsas...hyvä näin!
- eitoiminu
Vastasin väärään viestiin, tämä on oikea paikka, joten:
Reilu kuukausi sitten OP Visa ei kelvannu mutta onneksi kaveri pysty maksamaan (ilm. Nordean) Electronilla. Onnea matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748