Viime kesänä saatoin juoda esim. 12 pulloa keskaria ja pullon väkevämpää/päivä, mutta nykyään en pysty enää vetämään kun ehkä korkeintaan 4 kaljaa päivässä ja viinit yms. ei kans oikein toimi, kun kaikki tulee ulos. Ei uskalla oikein enää juoda kunnolla. Tämä on aika kova pala ryyppymiehelle. Mikään alkoholi ei myöskään enää maistu hyvältä. Esim. eilen kun ostin yhden lonkeron matkaevääksi kun kävin kaupoilla, niin join sitä lonkeroa varmaan 1.5 tuntia. Ennen olisin juonut siinä ajassa varmaan 3 lonkeroa.
Myöskään kahvia, teetä tai monia ruokia ei pysty enää syömään, kun tulee paha olo.
Mikä hitto mulla on?
Miksen pysty juomaan enää yhtä paljon kuin ennen?
9
983
Vastaukset
- cdt.
Kaikki kokeet eikä vaan hemoglobiinia.
- Pitkälle
kehittynyt alkoholismihan tuo on mutta onneksi siitä voi toipua jos on haluja...
- 3344
KUNTOSI ON HUONONTUNUT ET OLE ENÄÄN LITRAHUULI PIDÄ PARIN VIIKON TAUKO NIIN ASIA KORJAANTUU
- Juomamaisteri.
Seinä se tulee vastaan nuorelle kössillekin.
Ei ihmisen elimistö mikään robotti tai juomakone ole.
Itse kun aikoinaan join sitä kuravettä urakalla, niin ruokahalut katosivat tyystin, ja ei vaan pystynyt syömään. Aloin suorastaan nälkiintymään ja kuihtumaan koko äijä, mutta syödä ei voinut.
Olet harvinaisen kovakalloinen tapaus, kun jaksat loputtomiin valittaa, ja mikään ei mene perille, vaikka herraa on yritetty valistaa ja neuvoa vaikka kuinka paljon.
Miksi aina kyselet, kun vastaaminen on yhtä tuloksellista kuin seinälle puhuminen?- tosta Oolofin
Ruikutuksesta! Oikea itsesäälissä rypevä,ilmeisesti niitä harvoja nk.mahdottomia tapauksia jotka pyörivät katkolla,putkessa,katkolla,putkessa,katkolla,putkessa...ja sitä rataa se jatkuu kunnes viikatemies korjaa mukaansa!
- ahtautuja
kysymyksessä on niin kurjalta kuin se kuulostaakin : maksa streijkkaa, eli ei jaksa tehdä tehtäväänsä kovan kuormituksen takia.
Kun maksa ei jaksa tätä tehdä palvelut menee verisuonien kautta ja moni kolleegasi on ehkä kokenut tämän karmean kuoleman. Verensyöksy, mene lääkäriin jos et halua siirtyä ala, vaihtoehtoisesti yläkertaan kehottaa huolestunut. jossa tosijuopot erotellaan naukkailijoista. Tämä kriisivaihe tulee jokaiselle juopolle. Silloin tosijuoppo karkaisee mielensä ja ajattelee, että saatana, siinä minun maksani, haimani ja vatsani kestävät kuin muidenkin juoppojen. Näin kriisinsä kilvoittelun kautta voittanut juopottelija panee kierrekorkit rutisemaan ja taas laulu raikuu.
Lisätietoa: Veikko Huovinen: "Mikäpä tässä"-teoksesta osa "Pieni etyylialkoholisarja". Suosittelen.- benzomaani
Olet käynyt läkärissä, ja lääkäri on määrännyt sinulle "rauhoittavia".
Sekakäyttö aiheuttaa just tollaset oireet.- Oolofi
mitään lääkitystä moneen viikkoon. Enkä pidä itseäni sekakäyttäjänä, jos otan silloin tällöin Risolidin krapulaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136