Kuinka ihmeessä te jaksatte juoksennella toisten ihmisten kotirauhaa häiritsemässä?? Oven takana pimpottelette ja vingutte jostain kuolleesta hepusta jota ei välttämättä edes ollut ja jos oli niin kuka on todistanut sen että ko. heppu oli jumalanne poika? Miksi kiusaatte ihmisiä tämmöisellä asialla? Ei teidänkään ovilla kierretä ja väkisin syötetä pa**aa! Joten mikä on tuon pakkoaltistuksen idea? Häiritä ihmisiä jotka ovat valintansa tehneet? Mitä sillä on väliä mihin muut uskovat jos te nyt jaksatte jotenkin siellä uskoa? Uskonvapaus on jo.. Ei tarvitse kiusata ihmisiä. Ette saa muuta kuin pahan vit**uksen päälle kun tulette oven taakse. Antakaa jo olla. Eli ihan suoraan kysyn minkä hel**tin takia te syötätte väkisin tuota pas*** ihmisille???
KYSYMYS
31
1092
Vastaukset
- SINULLE...
KÄYMME SIKSI,ETTÄ SAISIMME PALJON RAPORTOITAVAA.
- kirjanoppinut
Miksi ja kenelle raportoidaan? Eiköhän raportit mene suoran USA:n hallitukselle, joka osaa poimia itselleen raporttien tärkeimmät sanomat. Onko raportoiotava henkilö kommunisti, ateisti tai suhtautuuko muuten vaan USA vastaisesti. Siihen heidän raporttejaan tarvitaan. En sis sanonutr "sinun"
- joka uhoat
*Eli ihan suoraan kysyn minkä hel**tin takia te syötätte väkisin tuota pas*** ihmisille?*
Voitko todistaa, että tuo hel***ti on olemassa? Jos et voi, uhoamiseltasi meni pohja pois.
Ja mitäs pahaa italialaisessa pastaruoassa on? - tuursteen
Minun nimeni on Torsti.Minulle on joskus sanottu
miksi minä soitan ihmisten ovikelloa?Olen rehellisesti vastannut,että parenpi on soittaa
kuin laulaa. - ihmiseksi
kiroilet mahdottoman paljon. Etkö osaa kirjoittaa
asiallisesti uskonnon erimielisyyksistä huolimatta.
Eihän me ihmiset yleensä kaikesta olla samaa mieltä,
mutta ei silti tarvitse alatyylistä puhetta käyttää. - neitoni
jos et jo tiiä.se oli Jeeesuksen malli ja käski niin tehä seuraajiensa,aivan loppuun asti.
Kysy seuraavan kerran heiltä,miks siinä seisotte,kylmäs pakkases,omilla bensoilla tuutte,ei mittään palkkaa... ihan kai sua kiusaamas,voi perkele,ota nätisti hattu käteen ja kiitä,ne susta välittää.....- mallia
Hyvin hauskaa luettavaa :) Näin äkkiä päättelisin ettei teillä pimputtelijoilla paljoa siritä. Kaikki eivät halua teidän huolen pitoanne joten miksi te kiusaatte heitä. Kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä siitä että syötätte paskaa meille ihmisille väkisin. Menkää Jeesuksinenne jonnekin muualle.
- ei kierrellyt
mallia kirjoitti:
Hyvin hauskaa luettavaa :) Näin äkkiä päättelisin ettei teillä pimputtelijoilla paljoa siritä. Kaikki eivät halua teidän huolen pitoanne joten miksi te kiusaatte heitä. Kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä siitä että syötätte paskaa meille ihmisille väkisin. Menkää Jeesuksinenne jonnekin muualle.
ovelta ovelle pimputtelemassa.
Jeesus saarnasi niille, jotka halusivat kuunnella, kansa seurasi Jeesusta ja kerääntyi Hänen ympärille, suuria kansanjoukkoja.
Teidänkin pitää saarnata niille jotka ovat kiinnostuneet, pitäkää suuria kokouksia, joihin ihmiset saavat vapaa ehtoisesti tulla, ne jotka ovat kiinnostuneet. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, niin noudatatte Jeesuksen esimerkkiä. - neitoni
ei kierrellyt kirjoitti:
ovelta ovelle pimputtelemassa.
Jeesus saarnasi niille, jotka halusivat kuunnella, kansa seurasi Jeesusta ja kerääntyi Hänen ympärille, suuria kansanjoukkoja.
Teidänkin pitää saarnata niille jotka ovat kiinnostuneet, pitäkää suuria kokouksia, joihin ihmiset saavat vapaa ehtoisesti tulla, ne jotka ovat kiinnostuneet. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, niin noudatatte Jeesuksen esimerkkiä.ovelta ovelle.puhu,missä vai tapas ihmisiä,kadulla,,aivan missä vain
- johtopäätös
neitoni kirjoitti:
ovelta ovelle.puhu,missä vai tapas ihmisiä,kadulla,,aivan missä vain
on että onneksi on kuollut niin eipä häiritse enää..
- sdfghjklöä
mallia kirjoitti:
mutta ei ihmisille pidä menä tuputtamaan omaa uskoaan vaikka kuinka varma olisi siitä. ite olen uskovainen kans eri uskonto kunnasta tosin, ei meillä väkisin yritetä käännyttää muita vaan pidetään uskomme hiljaa itsellämme. jos joku kysyy niin vastataan mutta ei lauleta kovaa äneen kylillä
- jos minä
tulen Mustan Raamatun kanssa sinun ovellesi saarnaamaan? Entä jos mielestäni siinä kirjassa on totuus? Jos siinä on Saatana-Panettelijan malli ja Hän käski tehdä niin ja kerätä seuraajia. Saanko tehdä niin? Sehän on minun uskoni, Perkele!
- kans tulla
jos minä kirjoitti:
tulen Mustan Raamatun kanssa sinun ovellesi saarnaamaan? Entä jos mielestäni siinä kirjassa on totuus? Jos siinä on Saatana-Panettelijan malli ja Hän käski tehdä niin ja kerätä seuraajia. Saanko tehdä niin? Sehän on minun uskoni, Perkele!
kierretään yhdessä ovelta ovelle ja kerrotaan saatanan antamista nautinnoista. irstaudesta etenkin. kerrotaan kuinka hienoa se on ja kuinka saatana pyytää meitä keräämään kannattajia. mennäänkö erityisesti jehovien ja mormonien ovien taakse? teitäisivät miltä tuntuu!!
- jopa lähtekin
kans tulla kirjoitti:
kierretään yhdessä ovelta ovelle ja kerrotaan saatanan antamista nautinnoista. irstaudesta etenkin. kerrotaan kuinka hienoa se on ja kuinka saatana pyytää meitä keräämään kannattajia. mennäänkö erityisesti jehovien ja mormonien ovien taakse? teitäisivät miltä tuntuu!!
Saisivat maistaa omaa paskaansa.
- jeijee
Joo olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Mieheni meinasi tehdä kotirauhan rikkomisesta rikosilmoituksen kun se käytiin 4 kertaa, aina yövuoron jälkeen herättämässä.. Tykkäs tosi paljon.. Minua ihmetyttää tuo oman uskonnon huoraaminen. Itse olen eronnut kirkosta koska en tunnusta sitä uskoa (ev.lut) enkä kyseistä ajatusmallia. En siltikään kulje ovelta ovelle valistamassa ihmisille että erotkaa kirkosta koska MINÄ olen tätä mieltä. En ole ikinä ikinä ymmärtänyt jehovien toiminta tapoja enkä tule ymmärtämään. Turha tuputtaminen saa aikaan vain vihaa jehovia kohtaan monissa ihmisissä. Pitäisi lailla kieltää tuollainen kiertäminen.. Vai on kai se jo kielletty mutta sitähän ei uskon huumassa tarvitse lakia noudattaa niinkuin muiden ihmisten. Aika harvalla jehovalla on ollut myyntilupa-asiakirjaa kun on tullut vartiotornia kauppaamaan. (itse asiassa ei kellään)
- neitoni
ei tarvi mitään koska JT ei myy mitään ja piste
neitoni kirjoitti:
ei tarvi mitään koska JT ei myy mitään ja piste
koskä höpläytetyt lahko-orjat maksavat kaiken materiaalin ja satuvihkoset omasta pussistaan. Kaikki rahat menee Usa:n pääkallonpaikalle katuttamaan VT-seuran suunnatonta omaisuutta. Vain murto-osa käytetään painokoneisiin yms.
- neitoni
ny valehtelet,ei kukaan Jt tuu monta kertaa päiväs teille,eikä he myy mitään,jos oot huomannu.ootko aatellu kuika paljo kirkon edustajat kulkee lilloin milläkin keräys asiallla.paljonko annat,JT ei ikinä pyydä rahaa,se siitä
- neitoni
MarkkuP kirjoitti:
koskä höpläytetyt lahko-orjat maksavat kaiken materiaalin ja satuvihkoset omasta pussistaan. Kaikki rahat menee Usa:n pääkallonpaikalle katuttamaan VT-seuran suunnatonta omaisuutta. Vain murto-osa käytetään painokoneisiin yms.
tiiät mistään mittän,luulet tietävääs
- neitoni
MarkkuP kirjoitti:
perustele het tai saat syytteen,pikkusen aikaa olin syyttäjänvirastos,lopeta,mieti ketä vastaan meet
- neitoni
neitoni kirjoitti:
edelleenkin tiiän,vaikka oon nainen nainen,se on paras lopettaa paskanjauhanta
- että olit
neitoni kirjoitti:
perustele het tai saat syytteen,pikkusen aikaa olin syyttäjänvirastos,lopeta,mieti ketä vastaan meet
"pikkusen aikaa syyttäjänvirastossa".. päättelisin kylläkin nyt että siivoojana? Vai roskakuskina? Vai kävikö niin että menit jopa sinne saarnamaan?
- neitoseni
neitoni kirjoitti:
ny valehtelet,ei kukaan Jt tuu monta kertaa päiväs teille,eikä he myy mitään,jos oot huomannu.ootko aatellu kuika paljo kirkon edustajat kulkee lilloin milläkin keräys asiallla.paljonko annat,JT ei ikinä pyydä rahaa,se siitä
älä itke siellä.. saatana sinua vain koettelee.. ja muuten kirjoittaja sanoi että yövuorojen jälkeen käytiin herätteleen neljästi.. eli neljän yövuoron jälkeen käsittääkseni.. JT tosiaan ei myy mitään.. se vaan tuputtaa..
- ylimielistä
neitoni kirjoitti:
kommentointia todistajalta jälleen kerran. Tuossa se taas huomataan, että muiden mielipiteillä ei ole mitään arvoa, vaan se on minä minä minä ja ennenkaikkea VT-seura.
- kuuluu jehovan
neitoni kirjoitti:
todistajien luonteeseen. Sen kyllä huomaa sinusta.
Minäkin olen ollut pikkusen aikaa jehovan todistajan kanssa samassa työpaikassa, silti mielenterveyteni on jäljellä. - jei
Nyt meni mulla yli äyräitten! Tuli tuo edellinen teksti kirjoitettua liian suutuspäissään. En ole tarkoittanut loukata ketään ja jos loukkasin pyydän anteeksi. Sain erityisesti muutamien veret kiuhumaan. Se ei ollut tarkoitukseni vaan jakaa kokemukseni ja mielipiteeni, joka nyt pääsi ilmoille liian raivoisasti. Mikäpä minä olen ketään ja kenenkään toimintatapoja arvostelemaan. Pyydän anteeksi "kielenkäyttöäni" ja häivyn palstalta että voitte oikeasti keskustella rakentavasti ja hyvässä hengessä! :)
- Matteus 28
Matt 28:19,20
19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."- muuriainen
Kristinoppi tehdään kyllä nykyään tutuksi suomalaisen yhteiskunnan jäsenille.
Lahko tuo esiin kulloisia voimassa pitämiään erikoisnäkemyksiä.
Kuten että sanan levittäminen on saatettu loppuun viime vuosituhannella.
Että jehova asuu tietyllä Alcyon tähdellä.
Että Mikael on paavi
Että Mikael on Jeesus
Että maailmanloppu tulee 1975 kädet sen toteuttamiselle.Kaikkein tehottomin tapa tänä päivänä on ovilla maleksiminen ja yhä tehottomammaksi tulee.
Itse asiassa tämä jt:n "tavaramerkki" on muuttunut laahustamiseksi,aapaattisen näköiseksi, sellaiseksi.
Tänä päivänä on paljon tehokkaampiakin menettelytapoja ja karismaattiset seurakunnat käyttävät niitä oivallisesti kuten esim.TV7 tai todistusrynnistykset muslimien keskuudessa kuten esim Pakistanissa.Kymmeniätuhansia muslimeja käy kuuntelemassa evankeliumia suurilla toreilla ja avoimilla paikoilla.Ihmeitä tapahtuu ja vaikeuksiakin pelkäämättä muslimit ottavat vastaan Jeesuksen.- Ihmeitä?
m.naat kirjoitti:
kädet sen toteuttamiselle.Kaikkein tehottomin tapa tänä päivänä on ovilla maleksiminen ja yhä tehottomammaksi tulee.
Itse asiassa tämä jt:n "tavaramerkki" on muuttunut laahustamiseksi,aapaattisen näköiseksi, sellaiseksi.
Tänä päivänä on paljon tehokkaampiakin menettelytapoja ja karismaattiset seurakunnat käyttävät niitä oivallisesti kuten esim.TV7 tai todistusrynnistykset muslimien keskuudessa kuten esim Pakistanissa.Kymmeniätuhansia muslimeja käy kuuntelemassa evankeliumia suurilla toreilla ja avoimilla paikoilla.Ihmeitä tapahtuu ja vaikeuksiakin pelkäämättä muslimit ottavat vastaan Jeesuksen.Siellä tapahtuu, kun ei ole ollut uutisissa muuta kuin pommi-iskuista toreilla? Kyllä Talibanit sellaiset kokoukset huomaa. Menisitkö itse Pommitädin viereen ihmeitä katsomaan ? Pakistaniin?
Ja tuo muslimien joukkokäännytys kiivaassa islamin maassa, siellähän saa olla kristitty, mutta ei sharian lain mukaan saa käännyttää.
Pääsee vaikka kivitetyksi.
Tokkopa siihen se -helluntai-oppikaan auttaa, joten taidat vedättää: Ihmeitä? kirjoitti:
Siellä tapahtuu, kun ei ole ollut uutisissa muuta kuin pommi-iskuista toreilla? Kyllä Talibanit sellaiset kokoukset huomaa. Menisitkö itse Pommitädin viereen ihmeitä katsomaan ? Pakistaniin?
Ja tuo muslimien joukkokäännytys kiivaassa islamin maassa, siellähän saa olla kristitty, mutta ei sharian lain mukaan saa käännyttää.
Pääsee vaikka kivitetyksi.
Tokkopa siihen se -helluntai-oppikaan auttaa, joten taidat vedättää:hyökkäsi ankarasti muslimeja ja islamin uskoa vastaan runsaat kymmenen vuotta sitten. Muistaakseni Vartiotorni tai Herätkää lehdissä.
Nyt VT-järjestö on hiljaa kuin kusi sukassa.
Ei uskalla inahtaahkaan muslimeista. Miksi?
Toisten kirkkojen arvosteluun ja kristittyjen pieksentään kyllä riemurinnoin osallistutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846