Tiesittekö että kaupunki myyn koko irtaimen omaisuutensa; autot työ koneet, yms pois tässä niin sanoitussa kunnallistekniikan kilpailutuksessa.Entäs sitten jos "yksityinen" tekeekin konkurssin tai ei muuten pysty tekemään töitään? Miten käy kun sopimus loppuu ja uusi kilpailutus alkaa pompsahtaako hinnat kun ei ole enää vasta puolta vertailtavaksi?Olen kuullut kaluston hinta naurettavan halpa saa yit halvalla
kaupunki myy
5
1007
Vastaukset
- ompa halpaa
Jos yksityinen tekee kuprut niin sit maksetaan taas... ja paljon. Mutta onhan veronmaksajilla rahaa.
Ja toi on niin totta että ekat tarjoukset on halpoja ja toisella kiekalla otetaan sit rahat pois. Ei ole enää varteenotettavia kilpailijoita - veronmaksajaaa
huutokaupalla. Ja pohjahinnat kohdilleen.
Ei kai sitä nyt veronmaksajain rahoilla ostettua omaisuutta saa haaskata? Jos jälleen kerran palataan vaaleilla valittujen pätevyyteen tehdä päätöksiä kaikessa viisaudessaan vaikka ei ymmärtäisi asioista mitään ettei paljastaisi omaa tyhmyyttään. Virkamiehet on helppo lahjoa jos ei niihin puututa niin näin tapahtuu. Loppukädessä ne virkamies johto nämä asiat tekee ja vaaleilla valitut pyörittelee vain numeroita valvomatta minne rahat menee.
- pyörittelevät
Kun katsoo esim.vasureitten ja farisealaisten joukkoa valtuustossa, niin suurin osa ei pysty pyörittelemään edes numeroita.
- Route 66
Kaluston hinta lienee likipitäen kohdallaan; siis suhteessa raudan (Fe) maailmanmarkkinahintaan. Vaihtoehtoisestihan sillä voisi perustaa tiehoitomuseon; "Näin lanattiin ja jyrättiin teitä ja katuja viisikymmenluvulla." Vastahan tuota yhtä karhua vietiin nahkoineen tuossa kuluneella viikolla; liekö saanut kuolettavan osuman talviuniltaan? Mutta yksityistäminen tulee aina halvemmaksi, johan se tällä viikolla tuli selväksi Stora Ensollakin... Taitaa olla enemmän kuin 40 tikkua laudalla... Iso laiva on nyt kääntynyt. Kyljelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899