Moi!
Tetääkö kukaan, että saako Suomesta kananjalkoja?
En ole missään itse nähnyt..
En tahtoisi itse alkaa teurastamaan koko kanaa :D olisi helppo laitaa keitoon valmiiksi syötäväksi "purettuja" kananjalkoja
kananjalka / chicken feet
5
4118
Vastaukset
- olen
utelias tietämään, mihin tarvitset kananjalkoja. Etkä taaskaan YMMÄRRÄ kertoa millä paikkakunnalla asut!!!
Helsingin Hakaniemen hallissa on myyntipiste, jossa myydään kaikenlaisia kanan ruhon osia, mm. kivipiiraa, sydäntä, maksaa, siipiä, koipinuijia ym. Sattuisikohan löytymään myös kananjalkoja? - Edellinen
luettuani "viestisi" vielä tarkemmin, aloin miettiä, MITÄKÖHÄN loppujen lopuksi mahdat tarkoittaa "kananjaloilla"? Oikeasti tarkoittaa noita linnun "kynsiä", "varpaita".
- minätaasheivaanhei
Eli tarkoitan juuri niitä jalkoja jalkoja... en "koipia" (vai mikskä niitä kutsutaan) eli se sulaton osa jalasta..
Ja asun Turussa - Oletko kysellyt?
minätaasheivaanhei kirjoitti:
Eli tarkoitan juuri niitä jalkoja jalkoja... en "koipia" (vai mikskä niitä kutsutaan) eli se sulaton osa jalasta..
Ja asun TurussaTurussahan on ihan mainio kauppahalli, joka turistinkin pitää kokea aina uudelleen. Kyselisin kyllä sieltä ja kai ne voi pyynnöstä toimittaa, vaikkei vakituotteisiin kuuluisikaan.
Täytyykin tsekata sama asia Porista, jossa on huomattavasti pienempi, mutta hyvin toimiva halli. - coipi
Oletko kysellyt? kirjoitti:
Turussahan on ihan mainio kauppahalli, joka turistinkin pitää kokea aina uudelleen. Kyselisin kyllä sieltä ja kai ne voi pyynnöstä toimittaa, vaikkei vakituotteisiin kuuluisikaan.
Täytyykin tsekata sama asia Porista, jossa on huomattavasti pienempi, mutta hyvin toimiva halli.Raumalta kannattaa käydä kyselemässä myös. Siellä pitäisi olla ihan bränikkä HK:n kanatehdas.
http://www.helsinkitimes.fi/business/13557-hk-scan-to-build-new-production-facility-in-rauma.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002