Cubaan Miamista?

Onko kokemusta

Eipä olekaan helppo nakki päästä Cubaankaan lyhyellä varoitusajalla, vai oisiko kuitenkin? Onko kellään tästä kokemusta? Miten extempora lähdetään cubaan Miamista, ja onko ainoa vaihtoehto lentäminen? Kun niitäkään ei taida oikein löytyä, lentoja lyhyellä varoitusajalla.

Tai Karibialla muuallekin kuin Bahamasille? Lentäenkö käy ainoa tie, vai onko kellään tietämystä lautoista (ferries vaikkapa), netissä niistä ei ainakaan kovasti puhuta, tai en ainakaan osaa oikeasta paikasta etsiä. Ja risteilytkin ovat buukattuina jo tähän aikaan suurimmalta osaltaan.

Kuinka siis helpoin tapa päästä karibialla Miamista (Cuba, Dominikaaninen tasavalta jne.)

Jos reppumatkaaja oisit.

4

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppasaarrossa

Turistina et sinne mitenkaan paase Miamista. Ei mene lentoja eika lauttoja.

• Loviisa

on kuulemma ottaa lento johonkin muuhun maahan Mianmin lahella ja sielta kuubaan ja takaisin pain sama juttu. Itse en ole kaynyt, mutta tuttavat ovat silla keinoin

• ja kiitos
        Loviisa kirjoitti:

on kuulemma ottaa lento johonkin muuhun maahan Mianmin lahella ja sielta kuubaan ja takaisin pain sama juttu. Itse en ole kaynyt, mutta tuttavat ovat silla keinoin

vastauksistanne...

• vaihtoehtoja
        Loviisa kirjoitti:

Jo mainittujen lentojen esim. jamaica/kanadan kautta on myös yksityisiä lentoyhtiöitä jotka tekevät lentoja tuolla välillä. Nämä lennot on tarkoitettu lähinnä amerikkalaisille tutkijoille, toimittajille yms. mutta muun maan kansalaisena on mahdollisuus hypätä noihin koneisiin, tosin se vaatii hieman järjestelyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe