pyydän anteeksi kaikilta sairailta invalidimiehiltä, joita olen kuvottavalla tavalla loukannut. en ymmärrä inhimillisestä kärsimyksestä mitään, vaikka olen itse sairasmielinen ja ilkeä ihminen.
toivottavasti joku vielä keksii lääkkeen, jolla tunteettomuuteni lääkitään ja saan taas inhimillisyyteni takasin. toivottavasti omat kärsimykseni parantuvat myös silloin ja olen terve taas.
pyydän anteeksi kaikilta
3
574
Vastaukset
- Lindy
jo oli aikakin pyytää anteeksi!
Sinun pitäisi oppia rakastamaan itseäsi ja muita ihmisiä, silloin et kärsisi enää. Kantamasi viha vahingoittaa vain sinua itseäsi, siitä ei ole mitään hyötyä kenellekään.- Epäilijä
Tuo ei voi olla Eerikin omaa tekstiä.
Sisältö täysin mahdotonta Erkin kirjoittamaksi.
Uskon, että myös Erkin bestis Wave tulee pikaisesti tyylianalyysilla saman asian vahvistamaan.
Erkin kaltaiset tyypit eivät koskaan kadu mitään paitsi sitä, etteivät saaneet tarpeeksi. - ruudun takaa...
Epäilijä kirjoitti:
Tuo ei voi olla Eerikin omaa tekstiä.
Sisältö täysin mahdotonta Erkin kirjoittamaksi.
Uskon, että myös Erkin bestis Wave tulee pikaisesti tyylianalyysilla saman asian vahvistamaan.
Erkin kaltaiset tyypit eivät koskaan kadu mitään paitsi sitä, etteivät saaneet tarpeeksi.niin paha ole, kuin antaa ymmärtää...uskon
et on ihan kiva kaveri, jos lähemmin tutustuu:)
Kaikkea hyvää Erikille ja muillekkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738