Ehkä ohjelman seuraava jakso kiinnostaa, onhan Suomessakin esiintynyt tarra- ja harhahenkien karkoituksia, energioiden puhdistamisia ja suuria lupauksia suggestopalvelujen mainonnassa. Yle Teema: Meitä vedätetään, 21.1. klo 22.25. "Alasdair Jeffrey ja tiimi paljastavat, miten herkkäuskoisia kuluttajia nykyisin narutetaan. Tänään kyytiä saavat kummitusten karkottajat, feng shui ja isompia rintoja lupaava hypnoterapia."
Tälläkin palstalla jo kiivaillaan Itävallan tyylisistä koulutuskieltopykälistä asiattomasti markkinoitujen terapeuttikoulutusten ja kurssitusten suitsimiseen. Ja Israelin tapaisia säädöksiä hypnoosin käyttöön. Muistatteko siis vielä tämän?
http://www.yle.fi/mot/mv050502/kasikirjoitus.htm
http://www.yle.fi/mot/mv050502/kysely.htm
Yle Teema: hypno-"hoito" 21.1.
6
445
Vastaukset
- mahtaa
tieteellinen hypnoosi puuhastella ? sen kun tietäis.
- ollaan?
>"mitäs mahtaa 19.1.2009: tieteellinen hypnoosi puuhastella ? sen kun tietäis. "
'''''''
Toivottavasti asiantuntijajärjestö osallistuu puoskarilakien valmisteluun - kuluttajien, asiakkaiden ja opiskelijoiden suojelemiseksi ja oikeusturvan parantamiseksi. Oletko muuten itse niitä epätieteellisiä hypnotisoijia tai itsehypnoosin ammattiohjaajia eli maallikkoja, jotka miettii jo etukäteen, miten voisi kiertää tulevia puoskarilakeja?
Yllä olevan kaltaisiin lyhyisiin tokaisuihin, joskus ihan sisällyksettömiin, joskus kohteitaan näykkiviin pistoihin, törmää tällä palstalla säännöllisesti. Viime aikojen massiiviset mielipidesiivoukset ja asiallisten kommenttien poistamiset kansalaisten vapaalta anonyymifoorumilta ovat kuitenkin luku sinänsä. - niitä massiivisia
ollaan? kirjoitti:
>"mitäs mahtaa 19.1.2009: tieteellinen hypnoosi puuhastella ? sen kun tietäis. "
'''''''
Toivottavasti asiantuntijajärjestö osallistuu puoskarilakien valmisteluun - kuluttajien, asiakkaiden ja opiskelijoiden suojelemiseksi ja oikeusturvan parantamiseksi. Oletko muuten itse niitä epätieteellisiä hypnotisoijia tai itsehypnoosin ammattiohjaajia eli maallikkoja, jotka miettii jo etukäteen, miten voisi kiertää tulevia puoskarilakeja?
Yllä olevan kaltaisiin lyhyisiin tokaisuihin, joskus ihan sisällyksettömiin, joskus kohteitaan näykkiviin pistoihin, törmää tällä palstalla säännöllisesti. Viime aikojen massiiviset mielipidesiivoukset ja asiallisten kommenttien poistamiset kansalaisten vapaalta anonyymifoorumilta ovat kuitenkin luku sinänsä.asiallisia mielipidesivuja poistattaa ? Minä tiedän, mutta tiedätkö sinä. Kannatais miettiä avoimin silmin, niin ehkä löytäisit vastauksen.
- omaiset...
ollaan? kirjoitti:
'''''''
Yllä olevan kaltaisiin lyhyisiin tokaisuihin, joskus ihan sisällyksettömiin, joskus kohteitaan näykkiviin pistoihin, törmää tällä palstalla säännöllisesti. Viime aikojen massiiviset mielipidesiivoukset ja asiallisten kommenttien poistamiset kansalaisten vapaalta anonyymifoorumilta ovat kuitenkin luku sinänsä.Mihin sulta unohtui tuossa väärinkohdeltujen listassa omaiset, onhan heidän etujaan kuulutettu täällä jatkuvasti, asia mitä taas oiken en ymmärrä.
- ökllölöl
omaiset... kirjoitti:
Mihin sulta unohtui tuossa väärinkohdeltujen listassa omaiset, onhan heidän etujaan kuulutettu täällä jatkuvasti, asia mitä taas oiken en ymmärrä.
Niin, keiden virhekohtelua tai kuluttajahuijausta kokeneiden ryhmien "omaisista" voisi olla kyse?
Lapsiasiakkaiden vanhemmat, asiakkaiden puolisot, koulutuksia käyneiden omaiset? Snananvapauden rajoitusten tai järjestotoimien kohteiksi joutuneiden omaiset? - åklök
niitä massiivisia kirjoitti:
asiallisia mielipidesivuja poistattaa ? Minä tiedän, mutta tiedätkö sinä. Kannatais miettiä avoimin silmin, niin ehkä löytäisit vastauksen.
Sori, että tulen väliin, mutta minuakin kiinnostaa keskustelun rajoittaminen: Miksi täältä on poistettu runsaasti yleistä järjestötoimintaa koskevia asiallisia viestejä? Kenen toimesta?
Varmasti julkisuus, läpinäkyvyys ja kritiikin kohtaaminen olisivat parasta apua epäluuloihin ja väärinkäsityksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717