Hei haloo Suomi24 ylläpitäjät!Täältähän puuttuu valtaosa ulkomaisista artisteista.Ei sillä eihän tänne kaikkia saa mutta vähän enemmän kuitenkin!Itse pidän erityisesti Britney Spearsin Womanizer kappaleesta.Fanitan kuitenkin esim.Kate Perryä,Lady GaGa(Pokerface),Wham(Last Christmas.Minulla on outo musiikkimaku,pojaksi:D
Ulkomaiset artistit
4
299
Vastaukset
- puuttuu
moniakin artisteja mutta kannattaa valittaa Kehitysideat ja tuki-palstalle. Whamia tuskin tulee, ehkä George Michael-palsta voisi tullakin.
Ei sulla ole outo musamaku pojaksi, heteropojaksi ehkä, jos olet hetero.- ------
ainakin Rihannalle, Kelly Clarksonille, Leona Lewis'lle ja Katy Perrylle palstat :)
- eivät ole....
------ kirjoitti:
ainakin Rihannalle, Kelly Clarksonille, Leona Lewis'lle ja Katy Perrylle palstat :)
yhtä tunnettuja kuin esim Madonna,Britney tai Christina eikä hiedän palstoillaan olisi välttämättä kovin suuria kävijämääriä joten niiden perustaminen voisi olla aika turhaa toisaalta. vaikka hyviä artisteja ovatkin. Kun nykyäänkin muutama palsta täällä,mm.Jlo,Mariah carey ja janet Jackson elävät melkoista hiljaiseloa. Madde,Aguilera ja briitu taitavat olla ne kohutuimmat ja puhutuimmat popparit Suomessakin!
- naispoppareista
eivät ole.... kirjoitti:
yhtä tunnettuja kuin esim Madonna,Britney tai Christina eikä hiedän palstoillaan olisi välttämättä kovin suuria kävijämääriä joten niiden perustaminen voisi olla aika turhaa toisaalta. vaikka hyviä artisteja ovatkin. Kun nykyäänkin muutama palsta täällä,mm.Jlo,Mariah carey ja janet Jackson elävät melkoista hiljaiseloa. Madde,Aguilera ja briitu taitavat olla ne kohutuimmat ja puhutuimmat popparit Suomessakin!
Mieslaulajista Michael Jacksonin, Elvis Presleyn, Princen ja Robbie Williamsin palstalla on aina uusia viestejä. Ricky Martin ja Justin Timberlake ei taida enää olla niin suosittuja kuin pari vuotta sitten. Vähän ihmettelen miks jollakin Juanesilla on täällä oma palsta... Rihannallekin vois sellasen perustaa, Katy Perrylle ehkä, jos ura jatkuu pitempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184