Kun nyt raamattu väittää että maailma on tietyn ikäinen, niin voiko tiede muka ikinä sanoa että ei se olisi, koska aika riippuu siitä missä kiihtyvyydessä olemme, ja koska kravitaatio on kiihtyvyyttä, niin vääristyy aika ihan tällä pallolla kin ja koska Maa on linnunradalla jonka keskellä on joku vitun musta-aukko ei kä sen painovoima vaikutusta nyt varmaan ihan heti voi laskea ja eihän tiedätä kiertääkö linnun rata nyt vielä jotain vielä massiivisempaa aukkoa, niin että olenko nyt ihan ääliö, vai onko tässä nyt jotain järkeä?
Aika dilemma?
7
291
Vastaukset
- . . . .
olet
jo nyt. Esimerkiksi se, että oma linnunratamme ja naapurimme Andromeda tulevat törmäämään tai sulautumaan toisiinsa aikojen kuluessa. Siitä on seurauksena uusi spiraaligalaksi. Kuinka suurella todennäköisyydellä Maa törmää johonkin Andromedassa olevaan objektiin, ei vielä tiedetä, mutta galaksit ovat sen verran harvoja, että todennäköisyyttä törmäämiselle pidetään aika pienenä.
vanhempi kuin mitä kressut lupaavat.
"Kun nyt raamattu väittää että maailma on tietyn ikäinen, niin voiko tiede muka ikinä sanoa että ei se olisi"
Kaukaisimmat havaitut tähdet ovat 13 miljardin valovuoden päässä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Galaksi
En suosittelisi alkamaan väittelemään jonkun tähtitieteen professorin kanssa tästä asiasta,
jos itse on lukenut vaan katekismusta ja laulanut Kum bay Yata. Tulee vaan paha mieli.- Apina
Miten se valovuosi mitään sanoo? Valovuosihan on matkan eikä ajan yksikkö.
Apina kirjoitti:
Miten se valovuosi mitään sanoo? Valovuosihan on matkan eikä ajan yksikkö.
"Valovuosi on matka, jonka valo kulkee yhdessä vuodessa."
Kuinka vuotta on valolle kestänyt kulkea edellä mainitusta tähdestä?
p.s. Raamatusta ei löydy vastausta.- Apina
Zelig kirjoitti:
"Valovuosi on matka, jonka valo kulkee yhdessä vuodessa."
Kuinka vuotta on valolle kestänyt kulkea edellä mainitusta tähdestä?
p.s. Raamatusta ei löydy vastausta.Nyt tämä Apina juoksee munat vikkuen puuhun ja turauttaa kakka polleron kädelle ja jää väijjymään seuraavaa pahaa aavistamatonta ohikulkiaa ;) Ja siinä odotellessa vatkaa vähän siitintä :D
(Voitit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244