Monariveikko lopettanut?

--silak--

Taisi olla piiiiiiitkä tappioputki liikaa Monariveikolle ja nyt on lyönyt hanskat tiskiin, vai? Itse virittelen silloin tällöin, isolla ja harvemmin.

4

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Monariveikko ei koskaan mitään voittanutkaan. Mieshän paljastui väärentäjäksi, ja sen jälkeen ei ole kirjoituksia näkynyt palstalla. Hyvä niin.

• Silakka.net

tässä vaiheessa voidaan todeta että nimimerkki --silak-- en ole minä vaan joku palstalainen joka on kyrpiintynyt kun mestarit silakka & monisveikko ei oo kirjotellu palstalle mitään. ite nykyään pelailen toki mutta palstalla esiintyminen on jäänyt taka-alalle koska turha tänne mitään on kirjoitella, muualla paremmat apajat. sovitaan että kun nappaan yli 20k niin paan voittokuitin tänne vanhojen hyvien aikojen kunniaks.

• Che Roberto
        Silakka.net kirjoitti:

tässä vaiheessa voidaan todeta että nimimerkki --silak-- en ole minä vaan joku palstalainen joka on kyrpiintynyt kun mestarit silakka & monisveikko ei oo kirjotellu palstalle mitään. ite nykyään pelailen toki mutta palstalla esiintyminen on jäänyt taka-alalle koska turha tänne mitään on kirjoitella, muualla paremmat apajat. sovitaan että kun nappaan yli 20k niin paan voittokuitin tänne vanhojen hyvien aikojen kunniaks.

Kyllä sä oot tänne silakkana kirjotellut harva se kierros, mutta taitaa olla sulta rahat lopussa.

• e road

Sillähän kusi aina. No okei jälkikäteen muokkaamalla sai lapun oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe