Elämäkö tekee

autuaaksi?

Näihän sen pitäisi olla!

Se mikä on elämässä epäreiluinta, on tapa, jolla se päättyy.
Elämä on itseasiassa yhtä helvettiä. Se vie suurimman osan ajastasi, ja mitä saat kiitokseksi? Kuoleman! Onko se joku bonus, lahja vai mikä?
Elämä pitäisi elää takaperin. Hoidetaan pahin tälli, eli kuolema pois alta heti alkuun. Tämän jälkeen siirrytään vanhainkotiin, josta sinut passitetaan pihalle, koska olet liian nuori ja hyväkuntoinen. Saat kultakellon ja aloitat työelämäsi korkeimmalta pallilta. Teet töitä 40 vuotta, kunnes aloitat riemukkaan opiskeluelämän. Kuntosi paranee koko ajan ja näytät päivä päivältä paremmalta.
Ryyppäät ja riehut ja seksielämäsi on yhtä sekoilua valmistautuessasi yläasteelle menemiseen. Käyt läpi ylä- ja ala-asteet, jossa koulutehtävät helpottuvat vuosi vuodelta.
Lopussa saat kultaisen tähden vihkoosi kun lasket 1 2 oikein.
Olet lapsi ja elät viimeiset vuotesi ilman vastuuta leikkien, syöden ja nukkuen. Lopuksi kellut äidin vatsassa 9 kuukautta, jonka jälkeen päätät elämäsi orgasmiin!
Eikö elämä näinpäin tuntuisikin paremmalta?

6

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

mutta edelleen naurattaa. Ikävät asiat, kuten tuo kuoleminen, tulisi hoitaa ensin alta pois, niin olisi helpompi hengittää eikä tarvitsisi murehtia tulevaa. Ja lapsia sitä ollaan alussa ja lopussa kumminkin.

• sihtailija

Elämä on kuin tanssisuoritus.Hillitöntä hyppimistä hyvän tavaran ympärillä.
      Elämä on maailmankaikkeudellisesti hyvin lyhyt ajanjakso kahden vaippaikäjakson välillä.

• On erittäin hienoa että tällä palstalla joku osaa ajatella asioita noin kauniisti vaikka todennäköisesti elämä on vielä kirjoittajalla vasta alussa. Ihminen on tarkoitettu nauttimaan mitä ympärillä on mutta nykypäivä on muuttanut ihmiset ahdistuneiksi kun ollaan liikaa netissä katsomatta mitä kaunista sieltäkin löytyy. Kuolemakin on kaunista mutta nyky ihminen ei sitä osaa enää ajatella niin. Vanhana ihmisen poismeno on aivan luonnollista mutta nuorena loppunut elämä on surullista. Läheisten suru on normaalia ja se antaa uskoa taas tulevaisuuteen ja elämän jatkumiseen näille läheisille. Lopuksi vanha sanonta. Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei olisi elämää.

• ja menee

"Sitten tulee toinen päivä. Ei kukaan oikeastaan tiedä miksi se tulee, mutta ollaan vain iloisia eikä turhaan kysellä."
      Anna 9 v
      Näin sitä pitäisi aikuistenkin olla: antaa päivien tulla ja mennä ja eletään.

• taas"""...

lestadiolainen tuon puoleinen,ei kannata ottaa kantaa.

• Nimetön
        taas"""... kirjoitti:

lestadiolainen tuon puoleinen,ei kannata ottaa kantaa.

Onko ne lestadiolaiset ainoita jotka osaa nauttia elämästä? Siinä tapauksessa täytyy suositella itsellekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe