kuinka pinnallinen

on kalamies??

niin.miten tärkeää kalamiehelle noin yleisesti ottaen on oma,ja naisen ulkonäkö??
täytyykö naisen olla sellanen täydellisen kaunis,loistavavartaloinen missi,vai kelpaako ihan tavallinen,normaalivartaloinen/hoikka nätti tyttö?
varsinkin jos kalamies on itse melekoosen hyvän näkönen...;)

4

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

olla kovin pinnallisia. Tottakait se ulkonäkö vois olla semmonen joka mielyttää silmää mut ei kait sitä tartte sentään mitään missiainesta olla. Ihan semmonen tavallinen kivan näkönen nainen on mukava. :) Tietysti omasta henkilökohtaisesta mieltymyksestäni joku vois olla erimieltä mut et tosiaan kunhan se luonne ja muu on yhteen sopiva.

• moni kukka päältä kaunis

jos noilla etsit itselleis kaverii niin sanonpa et jäät tyhjänpäälle..mies jos kattoo missivartaloista naista niin hää on täys kusipää...ulkoinen;kauneus katoaa..sisäinen pysynee hiukka kauemmin..lateksii pintaan niin vanhempikin näyttää paremmalt..elämäsi hukkaan heität jos noin ajattelet..so what..

• härkäpää-nainen

enkä itse ole mallimittainen, ihan tavallisen näköinen. Mies itse on pitkä ja minun mielestä komea. Kipinät lentelee! =)

• neiti____*

Kalat mies on vaikea. Kaveripiiri koostuu lahinnä pintaliitosakista niinkauan kuin kalat mies sen itse sallii. jonain päivänä kuitenkin huomaa että ympärillä olevat kaverit on vain ihmisiä jotka on yrittäny hyötyä kalat miehestä tavalla tai toisella. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä varmemin kalat mies huomaa että haluaa elämäänsä kunnollista sisältöä, ihmisen joka ymmärtää häntä ja jonka kanssa elämä luistaa. Kaverit (ne pintaliitoihmiset) ei tällaista kunnon kumppania kalat miehelle hyväksy, mutta kunhan neiti on hyvännäköinen, hoikka ja elämän sisältö on baarissa pyöriminen niin johan kelpaa. Muita ei päästetä edes kalan lähelle koska pelätään että toihan voi oikeesti viedä kalan syvemmille poluille jossa se haluaa olla, voi saada elämäänsä kunnollista sisältöä. Ei mitään pintaliitoporukkaa..

Jos olet pintaliitäjä, saat kalat miehen hetkeksi ja kavereiden hyväskynnänkin. Jos taas et. Sen kaverit ei tule sua hyväksymään ja on miehestä itsestä kiinni haluaako uhrata sut vai kaverinsa. Riippuu kuinka aikuinen mies on. No mulle kävi niin että mä en ole se pintaliitäjä ja mies ei ole valmis uhraamaan pintaliitoporukkaa (vaikken sitä edes ole pyytänyt), joten jäin yksin. Mutta ei se mittään, kun tämä kaveri tästä kasvaa niin tiedän sen miettivän mikä meni vikaan. Ja sillion on turha uikuttaa mun perään takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe