Missä mahtaa olla vika ?
Laguna II Break käyttäytyy todella omituisesti.
Kiihdytyksen jälkeen kun vaihdan vaihdetta tai moottorri jarrutuksella koko auto vapisee/tärisee, tunne on samanlainen kun rengas olisi tyhjä tai vanne soikea, mutta ne on tarkastettu ja olivat kunnossa.
Minusta auto samalla puoltaa vasemmalle !
Vapisee/tärisee ????
2
902
Vastaukset
- laku II
Esim! raidetangon pää väljä(nivel) Iskunvaimentimen yläpää laakerikehä rikki tai jarru vähän päällä kokoajan levy kiero.Noi tollaset viat tuppaa olemaan hakuammuntaa jos ei ihan selvästi ole jokin päin peetä...
- Timo-36
Autosta vaihdettiin 10/-08 raidetangon päät. Joko vasen on jäännyt löysäksi tai sitten siinä oli kierteet alusta asti huonot, eilen oli jo noin 10mm välys pystysuunnassa.
Vein auton samalle pajalle ja he laittoivat uudet raidetangon päät. Johan alkoia auto kulkemaan suoraa.
Nolo myöntää, mutta olen ajannut autolla yli 5000km vikaa etsien. Tosin ei ole asiantuntijatkaan löytäneet, koska kaikki tiedettiin, että raidetangon päät on vaihdettu, niin niihin ei kajottu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738