Onko kellään kokemuksia Bauclic-laminaatista, jota ainakin Prisma myy? Ja nimenomaan Style-mallisto. Millaista on laadultaan? Kumpi parempi Upofloorin Tammi Prestige vai em. Bauclic? Hinta samoilla huiteilla. Koira ja lapsia löytyy, joten elämistä olisi kestettävä.
Bauclic-laminaatista
5
1929
Vastaukset
- lami
Kokemusta löytyy 250m2 verran, hyvää ja kestävää asentaa hinta/laatu suhde erinomainen. Itse sain sitä 11€/m2. Elämisen kulutuksesta ei vielä tietoa mutta rakennus vauheessa näyttäis olevan kestävää. kulutusluokka 32.
- Riitta mikkeli
Heip! Samanlaiset kokemukset kuin edellisellä. Nätti lattia tuli ja on ainakin ensimmäiset 6 kk kestänyt hienosti!
- ---
vastauksista, ei tuo nyt aivan pahalta kuullosta!
- Kfkdk
Vanha keskustelu, mutta löytyiskö lisää kokemuksia?
Meille ollaan hankkimassa Bauclic-laminaattia ja mietityttää laatu, sillä on kovin edullista laminaattia.. - Anonyymi
Kaikkiin muihin verraten bauclic on tehny ainakin joitain "cliklock" mallin laminaatteja semmosella pontituksella, et pari pakettia menee harjoitellessa ja lopuks päädyt soittamaan kaverille et ei onnistu yksin asentaaa. Hirveetä shittiä josta kannattaa pysyä kaukana oman mielenterveyden takia. Muilta valmistajilta en ole moisiin pontteihin törmännyt. Nii ja youtubessa on laadukas saksalainen opastusvideo missä peruukkipäinen saksalainen remonttireiska opastaa viimeisetkin aivosolut suohon. Eka ja vika bauclic mun työmaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190