Uusi foorumi avattu

Kyllästynyt

Jos rauhallisempi foorumi kiinnostaa, niin OMORF-foorumiin olis avattu Mini Cooper osio. Kaikki pääsee katseleen viestejä, mutta vasta rekistöröitymisen jälkeen kirjoitteleen sinne. Myös ei julkiset osiot tulee käyttöön tällöin.

http://www.saunalahti.fi/haikhe/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi

terv. tuleva ministi

7

1323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

Hyvä sekä asiallinen foorumi, siellä ei ihan paskaa jauheta, niinkuin täällä!
      Älkää huoliko kaikkia paskan jauhajia foorumillenne!

Hissukkamies

• tänk

Joo, ei tästä hommasta mitään täällä tuu ja tuskin kukaan jaksaa seriffin virassa olla poistamassa sitä jatkuvaa paskatulvaa... Rekkasin itteni tonne , mutta aika pitkään tuntuu kestävän salasanan tuleminen sähköpostiin.

• Team-OMORF

Olit tainnut kirjoittaa sähköpostiosoitteesi väärin. Kyllä normaalisti salasana tulee minuutin sisällä.

Lähetin sulle sähköpostia.

Rapi

• Team-OMORF
        Team-OMORF kirjoitti:

Olit tainnut kirjoittaa sähköpostiosoitteesi väärin. Kyllä normaalisti salasana tulee minuutin sisällä.

Lähetin sulle sähköpostia.

Rapi

Ja yleensä ottaen meillä Team-OMORF:ssa on sääntö, että niin kädettömiä jätkiä jotka ei osaa nimeään kirjoittaa tai autoonsa itse öljyjä vaihtaa ei meidän Team-OMORF-palstoille päästetä.

Mutta annetaan nyt pojalle mahdollisuus, koska ei tänne suomi24-(paska)palstallekkaan halua ketään yksin jättää, vai mitä ??

Rapi

• Hannu
        Team-OMORF kirjoitti:

Ja yleensä ottaen meillä Team-OMORF:ssa on sääntö, että niin kädettömiä jätkiä jotka ei osaa nimeään kirjoittaa tai autoonsa itse öljyjä vaihtaa ei meidän Team-OMORF-palstoille päästetä.

Mutta annetaan nyt pojalle mahdollisuus, koska ei tänne suomi24-(paska)palstallekkaan halua ketään yksin jättää, vai mitä ??

Rapi

..taas jotain harmittaa kun piti feikkiviestiä tähänkin aiheeseen tehdä.

• Team-OMORF
        Team-OMORF kirjoitti:

Rapi

Näkee taas, että tähänkin oli jonkun pakko alkaa feikata!
        Meillä OMORF:issa ei ole ensinnäkään mitään sääntöjä. Kaikki haluavat kirjoittaa juuri niinkuin itse haluavat, tähän mennessä siellä ei ole tavattu mitään rajoittuneisuutta. Siellä on lähinnä "kypsään" ikään tulleita kirjoittajia, jotka puhuvat asiaa.
        Sinne ovat myös tervetulleita kaikki niinsanotut kädettömät, jotka eivät osaa vaihtaa öljyjä tai tulppia. Kyseiseltä foorumilta niihin kyllä annetaan neuvoja. Rohkeasti vaan kyselemään/antamaan neuvoja myös muille.

T:Rapi

• Noutaja

Tänne taisi eilen tulla kaksi uutta viestiä. Se ei ole paljon se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe