Mikä valmennuskurssi Kauppakorkeaan?

Minnelli

13

3908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki rahastusta

avoimen yliopiston väylän kautta sisään se on siinä.. se vähän maksaa, mutta saa pisteitä plakkariin ja tuntumaa siihen onko edes oma ala.

• affe1234
      • hentusen timppa

Hentusen timon kurssit ylivoimaisesti parhaita....

• miten-on

miten voit saada paikan paremmasta paikasta kuin minne haet?

• kauniiseen käteen

ja ala lukemaan. Tai siis kirja tarkoitan. Varaa se 2-3 kuukautta lukuaikaa ja omaa rauhaa. Suosittelen jotain kirjaston suljettua huonetta lukupaikkana, pois häiriötekijöiden läheltä ja muiden virikkeiden ääreltä. Kaikkia kirjojahan ei tarvitse osata ja ainakin se yksi oli meikäläisen aikoina niin scheiBea että ei sitä olisi kannattanut edes lukea. Sekoitti vain. Se on siinä! Turhaa haaskaat rahoja kursseihin, ellei ns. pappa betalar.

Itse toisella kerralla sisään ilman kursseja ja oman vuosikurssini TOP2:ssa ja nyt jatko-opiskelija. Korrelaatio menestykseen pääsykokeen suhteen ei ole todellakaan sitten 1. Taisin tuolloin toisella kerrallakin olla toiseksi huonoin pisteissä omassa ohjelmassa. Ekalla kerrallakin kahta pistettä vajaa lähes lukematta, kun oli armeija kesken.

Itsellä jäi lukeminen vähän puolitiehen, mutta älä ota minusta mallia. Kaikki eivät samaan pysty ja aihe oli ennestään jollain lailla tuttua.

• Kauppikseen myös

Kaveri suositteli Valmennustiimi Eximiaa!? Eri aineiden maikat olivat kuulemma hyviä..!!

• V.Varjo

http://www.kauppikseen.fi - toi nyt ei ole varsinaisesti mikään valmennuskurssi, mut toimii mulle.. varsinkin hintansa puolesta :).

Tuolla voi tsekata miten on asiat hallussa vastailemalla pääsykoekysymyksiin ja tekemällä pääsykoetestejä. Vaatii ehkä sen että tajuaa asiat lukemalla kirjoja, niistä ne vastaukset loppujen lopuksi kuitenkin löytyy :)

• jedoa

Valmennuskeskus oli OK.

Hentusen kurssi kuulemma "paras".

• kp

Kannattaa tutustua Supervalmennuksen kursseihin. Saat sisäänpääsytakuun ja voit kokeilla opiskelumateriaaleja ilmaiseksi.

www.supervalmennus.fi

• nellinen

Mikään pelkkä valmennuskurssi ei sua kauppakorkeaan vie, mutta itse olen ollut Valmennuskeskuksen kurssilla ja itse voin ainakin suositella niitä. Opettajat olivat ajantasalla opettamistaan asioista, harjoituspääsykokeet olivat suht samantasoisia kuin varsinainen pääsykoekin ja lisäharjoitustehtäviä oli riittävästi.

• kylterifuksi

Ei kannata mennä ollenkaan mihinkään rahastuskursseille, ellei sitten halua Aaltoon. Ite pääsin ekalla yrittämällä ilman mitään kursseja. Senku vaa tunkee takapuolen penkkiin ja lukee.

• jennriikka

Itse kävin HEO:n opiston kauppatieteen linjan vuoden mittaisen valmennuskurssin johon kuului myös avoimen opintoja, oli todella tehokas ja oli sitten jo opintoja käytynä kun viime vuonna pääsin sisään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4622
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe