Armeijan rokotukset

Koh samui

tietääkö kukaan mitä rokotuksia armeijassa annetaan ? ja annetaanko ne kaikki kerralla. Kun viimeksi sain rokotukset sieltä. Lopetin armeijan kesken. niin onkohan minulta jäänyt joku rokote saamatta. Muuten otin nyt twinrix rokotteen niin on a ja b hepatiittia vastaan suoja kun pitäs lähteä etelään lomailee.

5

11000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkakuumeeseen

Armeijan piikit ovat pääsääntöisesti "jarrupiikkejä", etteivät ala alokasaikanaan naimaan toisiaan ja ahdiskelemaan sotilaskotisisaria. Nyt kun menet Koh Samuille, piikitä kunnolla, että saat immuniteetin hiv:lle, kupalle, tippurille ja muille yleisille sukupuolitaudeille. HYVÄÄ LOMAA THAISSA.

• MIKSI varusmiehiä

myrkytetään? Ovat olleet terveenä ennen armeijaa ja sairastuvat monista myrkyistä joita pistetään kun menevät armeijaan!

• Kaiken paskan kokenu
        MIKSI varusmiehiä kirjoitti:

myrkytetään? Ovat olleet terveenä ennen armeijaa ja sairastuvat monista myrkyistä joita pistetään kun menevät armeijaan!

Ite ainaki tiiän sen verran, että sielä porukka sairastuu sen takia ku 200 kaveria saman katon alla ja kämpät on varmaa keskiajalla rakennettuja ja sielä vetää koko aika. Kivana plussana melkee jokanen kämppä on homeessa....

• Nimetön

Ota yhteys sinne varuskuntaan, jossa palvelit. Sieltä saat tiedot, mitä rokotuksia olet saanut.

Henkilökohtaiseen terveyskorttiin on hyvä merkitä kaikki rokotteet, mitä on saanut ja ajankohdat. Silloin on helpompi pysyä selvillä, mitä rokotteita tarvitsee. Terveyskorttia voi täyttää itse. Viralliset rokotustodistukset ovat sitten eri asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2542
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1567
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe