Pitäis kytkeä hupirasia perävaunulle peruutusvaloa ja lämmitintä varten, mitenkäs se ISO 3731 mukaan menikään. Siis rasia on maadotusnapa käänteinen.
S-tyypin NATO-pistorasia
6
1961
Vastaukset
- mek.1981
olen kuullut ettei tälle ns. lisävalopistokkeen kytkennöille olisi ollenkaan standardia mutta jos on ja saat siitä tiedon niin olis kiva itsekkin tietää =)
- joku iso yhtiö?
Transpointilla on se henkilöauto-pistoke lämmittimelle.
Mites Kiitolinja?
- reitii
Meillä on peruutusvalonpiuha (sin) varsinaisessa Natopistokkeessa napa 7.Kärryn sisävalo lisäpistokkeessa napa 2.Siinä ei ole muita.Ajetaan umpikärryjä ilman lämmittimiä ym.
Jos oli mitään apua niin hyvä. - kytkennät
mulla tuli rasian mukana A4 lappu jonka mukaan 1 white common return 2 black no allocation 3 yellow reversing light 4 red power supply 5 green sensing device w.c. ret 6 brown no allocation 7 blue rear fog light
- ikkim
NTM käyttää yleensä tällaista kytkentää valkoiselle natolle
1 maa
2 koppivalo
3 peruutus
7 takasumuvalo
- vastanneille
Näillä mennään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299