MSM mitä

kokemuksia...............

tästä aineesta on?Ostin eilen sitä ,ja niin virkeä olo tuli jo yhdestä kapselista .että ihmetellä pitää ,ja siinä sanottiin ettei illalla sais ottaa just silt.Vaan enhän sitä uskonut ,ja kyllä pitkään meni ennenkuin nukahdin.

9

11135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *¤*

oon joskus aikasemmin syöny sitä kapseli muodossa, muistan kanssa että oli aika "piristävät vaikutukset ja jotenkin virkeämpi mieli =)
      Sitten tilasin kanssa joskus pussillisen sitä jauhetta mutta oli niin pahanmakusta ettei oikeen saanu sitä alas.
      Nyt ajattelin taas tänään käydä ostamassa purkillisen niitä kun on ollu lihakset vähän jumissa, muistelisin että auttoi ainaki sellaseen ja pitäs olla kait hyvä iholle ja hiuksille ym..

• Kicca-

• elliivo
        Kicca- kirjoitti:

molybdeeniä? Olen lukenut että jos käyttää MSM:ää yhtäjaksoisesti yli kuukauden, pitäisi käyttää myös molybdeenia.

http://www.pihtipudas.net/kuntositi/sivu.php?ID=16

Minä olen käyttänyt MSM:ää toukokuusta lähtien nivelien hoitoon.
        Minulla on paha nivelrikko polvissa ja MSM on vienyt kivun pois niin että ei ole tarvinnut juuri ollenkaan tulehduskipulääkkeitä käyttää.

Mietin tätä molybdeeni asiaa kun siitä luin.
        Meidän luontaistuotekaupasta sitä kyselin mutta heillä ei silloin ollut sitä.
        Kävin syksyllä verikokeissa ja otettiin mm. maksa-arvot.
        Kaikki oli ihan hyvin eli viiterajojen sisällä.
        En ole sen jälkeen miettinyt molybdeenia koska sitähän suositeltiin juuri maksan puhdistajaksi.

MSM valmisteena olen käyttänyt emesem-kapseleita.
        Lisäksi söin pikku purkillisen jauhetta jonka kälyni oli tilannut netistä ja antoi minulle myös kokeiltavaksi.
        Jauhe on inhottavaa niellä mutta ottaahan sitäkin jos ei kapseleita ole.

En aio lopettaa MSM:n käyttöä koska se auttaa näin hyvin. Koen että se on terveellisempi sisäelimille kuin jatkuva buranan syönti.

• sanottiin
        Kicca- kirjoitti:

molybdeeniä? Olen lukenut että jos käyttää MSM:ää yhtäjaksoisesti yli kuukauden, pitäisi käyttää myös molybdeenia.

http://www.pihtipudas.net/kuntositi/sivu.php?ID=16

ryytihyppysessä , että niitten käyttämän msm-jauheen kanssa ei tartte käyttää molybdeeniä...olen ite käyttänyt heidän tuotettaan muutaman kuukauden ja en ole käyttänyt ollenkaan molybdeeniä....

• kokemusta..........
        sanottiin kirjoitti:

ryytihyppysessä , että niitten käyttämän msm-jauheen kanssa ei tartte käyttää molybdeeniä...olen ite käyttänyt heidän tuotettaan muutaman kuukauden ja en ole käyttänyt ollenkaan molybdeeniä....

kofeiinimyrkytyksen kanssa ,voiko tätä msm ainetta käyttää ,ja onko siitä apua ,koska siinä on rikkiä ,niinkuin valkosipulissakin ,ja sen sanotaan kyseiseen myrkytykseen auttavan puhdistamalla elimistöä

• vaikutus.....................
        kokemusta.......... kirjoitti:

kofeiinimyrkytyksen kanssa ,voiko tätä msm ainetta käyttää ,ja onko siitä apua ,koska siinä on rikkiä ,niinkuin valkosipulissakin ,ja sen sanotaan kyseiseen myrkytykseen auttavan puhdistamalla elimistöä

Minä en ole saanut vielä selville milloin tämä aine oikein pitäis ottaa .kun virkistää niin että on sitten unen kanssa vaikeuksia

• Anonyymi
        elliivo kirjoitti:

Minulla on paha nivelrikko polvissa ja MSM on vienyt kivun pois niin että ei ole tarvinnut juuri ollenkaan tulehduskipulääkkeitä käyttää.

En ole sen jälkeen miettinyt molybdeenia koska sitähän suositeltiin juuri maksan puhdistajaksi.

Lisäksi söin pikku purkillisen jauhetta jonka kälyni oli tilannut netistä ja antoi minulle myös kokeiltavaksi.

En aio lopettaa MSM:n käyttöä koska se auttaa näin hyvin. Koen että se on terveellisempi sisäelimille kuin jatkuva buranan syönti.

Älä hyvä ihminen ota sitä jauhoa noin,sekoita se veteen,ja mieluummin c-poreveteen.c-vitamiini edesauttaa msm.n vaikutusta ja on kivempi ottaa

• Anonyymi
        elliivo kirjoitti:

Ei sitä jauhoa syödä sellaisenaan,sekoita se mehuun tai veteen,vesilasiin yksi c-vitaminpurudapletti,ei ole niin pahanmakuista juoda.

• Anonyymi

MSM sopii kahvin sekaan, mehuun. on auttanut iskias, noidannuolivaivaan. Välilevyrappeuma kolmessa nikamassa, MSM:n jälkeen selkä ei ole ollut aamuisin, jäykkä, kuin rautakanki. Käytän MSM rikkiä 2 grammaa aamulla ja 2 grammaa illalla. Aloitin pienillä määrillä. Ehkä puolella grammalla aamulla ja illalla on hyvä kokeilla muutamana päivänä alkuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe