Kuinka tulla fiksuksi?

Tyttelihhhhh

Mooikka!

Tuota miten, haluasin tulla fiksuksi riitelijäksi.. minulla on tapana sanoa asioita joita en tarkoita :o voikohan tällaisestä päästä eroon? vinkkejä

8

1272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 45v

Munkin edellinen aina pelotteli että raivostuessaan sanoo asioita joita ei tarkota.Mulla se ei ole koskaan ollut pahemmin tapana....paitsi sitten kun kerran tää nainen lopulta sai mut raivostumaan annoin sille täyslaidallisen ja siitä se ei toipunut vaikka yritin selittää että mä oon samanlainen kuin sinä!En tarkottanu.....

• _askel

Koitapa aloittaa siitä, että mahdollisimman pian jälkeenpäin pahoittelet avoimesti sanomisiasi. Sitten kun pahoittelusi tulevat jo saman kiukunpuuskan aikana, olet melko pitkällä... ajan myötä osaat ehkä katua ennen kuin päästät sanat suustasi?

• Anonyymi

omg kiitti

• Anonyymi

Helppo nakki! Pidät vain suusi kiinni. Silloin sieltä ei hypi sammakoita!
      Ei toinenkaan kovin kauaa viitsi jäkättää kun ei saa mitään vastakaikua . Riia haihtuu tuuleen. Sitten voitte normalin keskustelun tapaan ratkoa ongelmia ( jotka huomaatte aivan mitättomiksi kuitenkin!)

• Anonyymi

Maltti on valttii.

• Anonyymi

Ei kait sille mitään voi. Kyllä sitä jossain vaiheessa ymmärtää että kaikkia taisteluja ei tarvitse käydä ja voittaa. Kannattaa miettiä kun se ajatus iskee että sanon niin tai näin. Minkälainen reaktion se saa toisessa aikaan että haluatko välttämättä pitkittää riitaa. Syy ja seuraus suhteita. Tietysti aika hankala se voi olla siinä tunne kuohussa itseään hillitä.

• Anonyymi

Älä puhu ennen kun tunnemyrsky on laantunut. Poistu ennemmin tilanteesta siksi aikaa. Käytä energiasi sen miettimiseen, mitä ja miten sanot. Eli mieti kunnolla ennen kun sanot. Kun olet rahoittunut ja miettinyt mitä sanot, niin sitten voit puhua

• Anonyymi

Tunnistan itsessäni

Räjähdän , kun minut keskeytetään

Sitä täytyy työstää

Itsehillintää

Hermot hermot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe