terve onko päivisin tarpeeksi lämmin ottaa aurinko
esim rannalla? lähtö 12 helmikuuta
mitä tekemistä esim keskustassa? onko ostoskeskuksia ym? saako tuontioluita esim lapinkultaa? miten tupakointi yleensäkin?
kalevi
1
428
Vastaukset
Helmikuu on vielä ns viileämpää kautta.Illat ja yöt ovat viileitä.Päivisin lämpötila on keikkunut siinä 20 asteen molemmin puolin. Rannalla tuulee keväisin, mutta siellä saa sitten "ihonkuorinnan"
MItähän sitten tuolla keskustan tekemisellä tarkoitat. Agadir on turistikaupunki. Siellä on mahdollisuus pelata tennistä ja golfia.Rannalla voi ajella semmoisella viheliäisellä vempeleellä onkohan se nimeltään vesiskootteri?.Tosin ei nyt keskustassa niin siellä on mahdollisuus ratsastukseen hevosilla ja erämaan laivalla eli kamelilla.Ravintoloita on pilvin pimein. Suosittelen myös retkeä Marrakechiin.
Varsinaisia ostoskeskuksia sellaisia kuin meillä ei Agadiristä löydy. Siellä on meikäläistä Prismaa muistuttava iso liike Marjane. Se on noin 3,5 km kaupungin keskustasta.Pieniä basaariliikkeitä on paljon, ja kannattaa käydä myös soukissa eli torialueella.
Tuontioluitakin löytyy, mutta Marokossa on myös omaa olut ja viinituotantoa. Kannatta maistaa paikallisia oluita kuten merkiltään Flag ja Special sekä Casablanca.Tietysti lisäisi maittemme välistä kauppaa jos sieltä löytyisi esim. Lapin kultaa, mutta näin ei kuitenkaan ole.
Tupakointi on hyvin yleistä.No paikallisten naisten ei näe koskaa tupakoivan ulkotiloissa, mutta miehet tupruttavat siä enemmän.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191