Terve!! Minulla on pari habaneron taimea ruukussa kasvamassa mutta nyt on tullut pieniä ongelmia. Lehdet ovat kellastuneet ja vähän nuupuneet mikä on mennyt vikaan kasvatuksessa. Ravinne ongelmat, valo vai mikä??
Habaneron kasvatus ongelma!!1
4
3882
Vastaukset
- minävaantaas
ei mustaa multaa vaan esim kaktusmultaa jossa lisänä kalkkia (rae käy), valona kasvilamppu esim. monimetalli 80w noin 50cm päässä. lannoitteeksi kananlanta käy ja vesi ei saa olla kylmää. itellä kasvaa (entiedä lajiketta) hyvin noin 50cm korkeuteen jonka jälkeen kosteus pitää nostaa 80-90% paikkeille muuten kuivuu eli kasvihuoneeseen.
- tappaa chilin!!
lannoittamaton turve käy, ei lannoitetta taimi vaiheessa.taimia ei saa päästää kuivahtamaan, ja kun ovat pensaita niin kastelua hyvin niukalti,kastellaan silloin kun lehdet on lurpallaan.
- vuokki
lehtien alapinnat. Onkona tullut kauppasalaatttien tai yrttien mukana jotakin ötököitä. Mulle oli tullut jotain ökkäleitä ja lähtivät hyvin myrkyttämällä. Kannattaa myrkyttää heti ennenkun kukkivat.
- Hapan Eero
tuolta löytyy vinkit joka ongelmaan:
http://chilifoorumi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015