Onko joku vertaillut frakin hintaa vuokrattuna vs. ostettuna. Vuokrahinnat taitaa pyöriä (Helsingissä) noin 150 eurossa. Omaksi frakin saanee jollain 700-800 eurolla (oma veikkaus)?
Frakki, ostaako vaiko vuokrata?
8
9498
Vastaukset
- Jykä-007
ei maksa noin paljoa. Jollain max 400 eurolla saa netistä tilaamalla. Olin bestmanina ja kaverini tilasi. Piti vaan ottaa tärkeimmät mitat (siis vartalo-) ja lähettää ne tilauksen mukana jotta tulee oikee.
- Andreas-----
Itse tuli ostettua frakki koska ajattelin että osto on sama kuin vuokraisi frakin 2-3 kertaa. Ts. jos on vaikka itse bestmanina joskus tms.
Tilasin itse netin kautta sellaisesta putiikista kuin www.henkterhorst.fi. Homma toimi hyvin eli voin suositella. - sulhomies
En itse vuokraisi 200 eurolla jos oman saa n. 400 eurolla..
- smokki
sen voin sanoa, että osta smokki!
- sdfsd
Smokki kun ei vaan satu käymään mikäli kutsussa lukee juhlapuku.. daiju!
- hyt4
Ehdottomasti osta itsellesi laaduka villa frakki. Älä erehdy ostamaan keinokuituista tai sekoitekankaista frakkia!!! Näitäkin kaupataan nykyään Suomessa. Mikä siinä on kun hinnat nousevat ja laatu huononee.?
- masa671
Onko kellään kokemusta http://www.mytuxedo.co.uk sivustosta. Näyttävät frakki ja smokkisetit olevan melko edullisia. Entäs laatu ja koot?
- Doc.
Tilasin 100 % villaisen frakkisetin 250 punnalla ko.sivustolta. Plussaa - erittäin nopea toimitus - maksoin ylimääräistä 2-5 päivän toimituksesta ja alle kahdessa vuorokaudessa frakki oli paikalla.
Laatu - no Ladan hinnalla ei kannata odottaa Merskua. Villa oli ohutta ja herkästi rypistyvää. Setin mukana tullut paita ei ollut totuttu kovike-etumuksinen frakkipaita, johon saa irtonapit, vaan sileäetumuksinen pystykauluksinen paita - suosittelen tilaamaan hieman kalliimman kovike-etumuksisen paidan. Toisaalta sileäetumuksinen paita on helppo pesettään. Mutta jos frakkia tarvitsee vain muutaman kerran elämässään kesähäissä - ei sijoitus välttämättä ole huono. Kiiltonahkakengät tuntuivat olevan ok. vähällä käytöllä.
Kuitenkin olisin ehkä jälkiviisaasti investoinut hieman enemmän ja parempaan laatuun.
Suositukseni: Hää- ja bestman -frakiksi, Vanhojen tansseihin ja satunnaisiin akateemisiin opiskelijajuhliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111425- 971377
- 691250
- 1151129
- 901076
- 69951
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18905- 34876