Frakki, ostaako vaiko vuokrata?

Toukohäät

Onko joku vertaillut frakin hintaa vuokrattuna vs. ostettuna. Vuokrahinnat taitaa pyöriä (Helsingissä) noin 150 eurossa. Omaksi frakin saanee jollain 700-800 eurolla (oma veikkaus)?

8

9498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jykä-007

ei maksa noin paljoa. Jollain max 400 eurolla saa netistä tilaamalla. Olin bestmanina ja kaverini tilasi. Piti vaan ottaa tärkeimmät mitat (siis vartalo-) ja lähettää ne tilauksen mukana jotta tulee oikee.

• Andreas-----

Itse tuli ostettua frakki koska ajattelin että osto on sama kuin vuokraisi frakin 2-3 kertaa. Ts. jos on vaikka itse bestmanina joskus tms.

Tilasin itse netin kautta sellaisesta putiikista kuin www.henkterhorst.fi. Homma toimi hyvin eli voin suositella.

• sulhomies

En itse vuokraisi 200 eurolla jos oman saa n. 400 eurolla..

• smokki

sen voin sanoa, että osta smokki!

• sdfsd

Smokki kun ei vaan satu käymään mikäli kutsussa lukee juhlapuku.. daiju!

• hyt4

Ehdottomasti osta itsellesi laaduka villa frakki. Älä erehdy ostamaan keinokuituista tai sekoitekankaista frakkia!!! Näitäkin kaupataan nykyään Suomessa. Mikä siinä on kun hinnat nousevat ja laatu huononee.?

• masa671

Onko kellään kokemusta http://www.mytuxedo.co.uk sivustosta. Näyttävät frakki ja smokkisetit olevan melko edullisia. Entäs laatu ja koot?

• Doc.

Tilasin 100 % villaisen frakkisetin 250 punnalla ko.sivustolta. Plussaa - erittäin nopea toimitus - maksoin ylimääräistä 2-5 päivän toimituksesta ja alle kahdessa vuorokaudessa frakki oli paikalla.

Laatu - no Ladan hinnalla ei kannata odottaa Merskua. Villa oli ohutta ja herkästi rypistyvää. Setin mukana tullut paita ei ollut totuttu kovike-etumuksinen frakkipaita, johon saa irtonapit, vaan sileäetumuksinen pystykauluksinen paita - suosittelen tilaamaan hieman kalliimman kovike-etumuksisen paidan. Toisaalta sileäetumuksinen paita on helppo pesettään. Mutta jos frakkia tarvitsee vain muutaman kerran elämässään kesähäissä - ei sijoitus välttämättä ole huono. Kiiltonahkakengät tuntuivat olevan ok. vähällä käytöllä.

Kuitenkin olisin ehkä jälkiviisaasti investoinut hieman enemmän ja parempaan laatuun.

Suositukseni: Hää- ja bestman -frakiksi, Vanhojen tansseihin ja satunnaisiin akateemisiin opiskelijajuhliin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1557
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      11
      1425
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      97
      1377
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1129
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      90
      1076
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      951
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      948
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      905
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      876
    Aihe