Mies uhkasi räjäyttää sosiaalitoimiston tykillä
27.1.2009 13:46 (Päivitetty 27.1.2009 20:36)
Ja mahdollisesti jopa toteutetaankin. Vuosia eri sosiaalitoimien väärinkäytöksistä kanteluita tehneenä, useiden henkilöiden asioita koskien olisikin syytä alkaa korjailemaan tilanteita siten, että sosiaalitoimien mielivaltaisiin, lainvastaisiin päätöksiin puututtaisiin valtiovallan taholta. Eräässä kunnassa ylläpidettiin useita vuosia alennettua toimeentulotukea, useille eri henkilöille, vaikka alennettua toimeentulotukea olisi saanut ylläpitää ainoastaan 2 kk kerrallaan samasta syystä. Kun asiaan puutuin, ilmoitti sosiaalivirkailija tiedustelevansa naapurikunnasta millainen käytäntö siellä on. Kerroin virkailijalle ettei kyse ole käytännöstä vaan laista. Asia ei mennyt jostakin syystä kuitenkaan ns. jakeluun, vaan tilanne jatkui samanlaisena vielä 2-3 kk, mutta kanteluni johti tulokseen sillä kertaa, ja lääninhallituksen taholta asia oikaistiin. Mitään rangaistusta virkailija ei kyllä saanut, eivätkä nämä väärin kohdellut henkilöt korvausta, saati että olisi takautuvasti heille maksettu heiltä pimitetyt toimeentulotuet. Uskoisin että yllä olevassa Iltalehden otannassakin on kyse sosiaalitoimen mielivallasta, joka on saanut ko. henkilön nousemaan vastarintaan omalla tavallaan.. Jos tuo henkilö sattumalta olisi asuntoa vailla, niin saattaneisi olla, että minulla olisi hänelle sellanen osoittaa.. Iltalehden uutisesta vielä, että minusta vaikuttaa siltä, että poliisitkin ovat ylireagoineet asiassa, koska tuskimpa tällä henkilöllä kuitenkaan on tykkiä hallussaan, jolla toteuttaisi uhkauksensa, heh..
Tällaiset teot varmaan lisääntyvät
0
376
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481