olisiko kellään antaa vinkkejä kun haluaisin tehdä 160l tankin yhteen kulmaan itse sellaisen pienen kiviröyhkiön jossa kuitenkin pitäisi olla kalan mentävät kolot?
mistä sopivat kivet (ei siis mitään nyrkin kokoisia) ja miten kiinnitys toteutetaan? eli koon pitäisi olla n. l:25cm k:15 s:10. kiitoksia ohjeista:)
kivikasa koriste
5
426
Vastaukset
- fish KING
Multa saat laattakiveä halvalla... sen kasaamiseen en ole itse käyttänyt mitään silikonia vaan kasa kyllä pysyy siinä mihin sen asentaa omalla painollaan.
Tuu hakemaan sopivat palaset nin katotaan niille asevelitarjous. - fish KING
no, parkanosta tiätty
- j.h
385 km... jouluna kyllä olin kihniössä, mutta eipä nyt ole sinnepäin asiaa:) kiitos kuitenkin tarjouksesta! en mä kyllä kovin montaa palaa tarvitse jos lähettäisit ne yks kerrallaan kirjekuoressa x)
- fish KING
j.h kirjoitti:
385 km... jouluna kyllä olin kihniössä, mutta eipä nyt ole sinnepäin asiaa:) kiitos kuitenkin tarjouksesta! en mä kyllä kovin montaa palaa tarvitse jos lähettäisit ne yks kerrallaan kirjekuoressa x)
perkeles, no, jos tulee perille on ihime 8/
- j.h
fish KING kirjoitti:
perkeles, no, jos tulee perille on ihime 8/
eipä ole meirän postilaatikossa näkynyt... täytyypi haastaa käräjille tuo postilaitos jos ei ala kuulumaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096