Tuolla Paivamies-nimimerkillä on tosi katkeria videoita tuolla Youtubessa, esim. noi missä on suviseurarunoja.
http://www.youtube.com/user/paivamies
Vois muuten tehä rikosilmoituksen tuon Paivamiehen rasistisesta käyttäytymisestä. Mitä ootte mieltä?
Rikosilmoitus
4
467
Vastaukset
Mutta enpä vl olekkaan. Millä perusteella tekisit rikosilmoituksen?
- on sulla
suunnitelmat!!!!!=)
Mene tekemään rikosilmoitus ja selitä sitten kunnolla että mistä, mutta ota kuitenkin ensin selvää onko aiheessasi mitään rikosilmoituksen aihetta ettet turhaan vie ammattilaisten aikaa turhilla ilmiannoillasi.
Jätä niille se aika vakavempiin rikoksiin ja erityisesti niihin aiheellisiin. - kuullutkin
jonkun tiukkis vl:n soittavan poliisille että hänen tavaransa on viety vaikka oli itse vienyt ne tavarat toisen taloon.
Että tällaisiako ne lestaatiolaiset ovat? Häiritsevät poliisin työtä jonninjoutavilla ilmoituksilla. - vai niin
Eipä noissa taida minkää rikoksen merkit täyttyä. Jos oot oikeasti noin tosissas rasismin vastaisella asialla, niin kyllä tuolta youtubesta löytyy ihan oikeastikin rasistisia videoita. Lestadiolaiset kun eivät kuitenkaan geeniperimältä ole eri rotua kuin muutkaan suomalaiset.
Onko katkeruus rikos ?
Kyllä lestadiolaisten käytöksestä voi katkeraksi tullakin, Muitahan saa kohdella kuinka vaan, kunhan on lojaali omille uskovaisille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047