asuukos taalla New Jersey tai New yorkin alueella muita suomalaisia???
Olis kiva saada uusia kavereita
mailaile:sannal00@hotmail.com
suomalaisia New Yorkissa tai New Jerseylla?
5
1798
Vastaukset
- orpoporo
Asuupa hyvinkin :
http://www.meetup.com/The-NYC-Finnish-Meetup-Group - vauveliJ
Olen asunut NJ:ssä nyt 2kk ja olisi kiva tavata muitakin suomalaisia. Alue on siis Pohjois NJ.
vauveli@hotmail.com- kmjt
brooklynin finntownista löytyy vielä jotakin suomalaisia. ainakin Finland street.
- yank
kmjt kirjoitti:
brooklynin finntownista löytyy vielä jotakin suomalaisia. ainakin Finland street.
Aika vähäistä se Finlandia Streetin tai 40 kadun suomalaisuus on enää. Manhattanilta löytyy kylläkin, kuten joku tässä jo mainitsi sen meetup.com sivun.
- Pollovaan
yank kirjoitti:
Aika vähäistä se Finlandia Streetin tai 40 kadun suomalaisuus on enää. Manhattanilta löytyy kylläkin, kuten joku tässä jo mainitsi sen meetup.com sivun.
Meetupissa on nyt myos uusi ryhma suomalaisille Arctic Circle joka on todella aktiivinen ja hyva porukka. Toinen jonka kautta voisit tavata suomalaisia on Finland Center jolla ohjelmassa kaikennakoista, esim. tassa kuussa mahtava muotinaytos ja hyvatekevaisyysgaala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738