Moro moro!
Eli onko ketään lähdössä, tai jo paikan päällä Nizzassa Toukokuun 14. päivä lieppeillä. Itse saavun areenalle 14. päivä, ja olen paikalla joko 2 viikkoa, tai riippuen asuntomahdollisuuksistani, 2 kuukautta.
Menen moikkaamaan kaveriani, joka on joskin töissä kaiket päivät, niin ajattelin että löytäisikä täältä ihan lomamatkalaisia seuraksi puolipäivän espressolle!
Nizza, Toukokuun 14. päivä!
3
1411
Vastaukset
- kysyttävää
en ole tulossa mutta kiinnostaa onko kaverisi suomalainen ja miten hän päätyi töihin Nizzaan? oletko sinäkin menossa sinne töihin? saako sieltä helposti töitä ja minkälaisia?
- Nizzaan siis!
Ei sentään. Kaveri on Ranskalainen ja asuu Nizzassa, ja hän on töissä Monacossa :) Enpä osaa auttaa duunipaikkojen löytämisessä, itse menen ihan vaan nauttimaan vapaista päivistäni.
- kaupunkiin
Nizzaan siis! kirjoitti:
Ei sentään. Kaveri on Ranskalainen ja asuu Nizzassa, ja hän on töissä Monacossa :) Enpä osaa auttaa duunipaikkojen löytämisessä, itse menen ihan vaan nauttimaan vapaista päivistäni.
Hei, olen tulossa Nizzaan 17.5, olen siellä viikon, et laittanut omaa ikää etkä sukupuolta, mutta voit laittaa postia abc848atluukku.com, voimme sovittaa kahvituokion Nicessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319